Hvilken lim til ekspansionsbeholder

Metalstudsen som slangen monteres på til ekspansionsbeholderen er knækket af, men kan limes fast igen.

Hvilken lim skal jeg anvende?

/Mulle

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil nok finde en anden ekspansionsbeholder da det nok ikke vil holde længe med det tryk der er i den.
hvis den er af metal kan den svejses eller låddes på m en vil aldrig holde med lim
det er da også meget sjældent at se dem i metal , hvilken bil er det
zafira - beholderen er af plast

det er jo også det mest normale , så er studsen jo også af plast , men du skrev metal
så er der kun en ting at gøre , køb en ny , eller find en brugt ved huggeren , der koster den ikke ret meget
Annonce
den er knækket af ælde. Det varme vand accelerer ældning. Hvis du får den limet, ryger den et andet sted. Ny på! Der står masser af Zafira og Vectra hos huggerne, men spørg lige hvad en ny koster først.

Hej,

Jeg prøvede det samme på min audi, limede med 2 komponent epoxy - det holdte 3 mdr.. Så købte jeg en ny beholder til 300,-

Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

Lidt om mig her

Jeg må ud til den lokale hugger:-)

Tak for alle svarene.

bredker - det er kun en lille studs der går ind i plastbeholderen der er af metal. Et billede ville have været nemmere at svare ud fra - min fejl :-)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også