Stjålne nummerplader...

Hej.

Jer i Kbh. området: Hold lige øje med en bil med nr. plade ZU 40 309. Den kører med vores stjålne plader. Hvis det er en Citroên Xantia, har de formodentlig også de forlygter, vi fik stjålet i går...




Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan nogle røvhuller skulle have hænderne hugget af, uden mulighed for pension.
Jamen hans2. Det lærer folk først når de har fået dem stjålet.

Hvor mange har f.eks. slettet de 3 kontrol ciffre på deres kreditkort. Dette forhindrer misbrug på nettet. Her skal man også have været uheldig før man husker at fjerne dem.

Men ærgeligt er det.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Skrevet af PeterR på 08 mar 2011 21:01
Jamen hans2. Det lærer folk først når de har fået dem stjålet.

Hvor mange har f.eks. slettet de 3 kontrol ciffre på deres kreditkort. Dette forhindrer misbrug på nettet. Her skal man også have været uheldig før man husker at fjerne dem.

Men ærgeligt er det.

Den med de 3 cifre på Dankortet har jeg da aldrig spekuleret over. Men prægtig ide!

Med venlig hilsen
ktm

 

Som afslutning på historien vil jeg da lige nævne, at pladerne er dukket op igen - de lå, sammen med én af vores forlygter, i bagagerummet, på den mørke Xantia, der var indblandet i et skyderi på Jægerbuen her i Ishøj i mandags 


Men det kan vi jo ikke bruge til så meget nu, hvor vi forlængst har fået nye plader, der er limet, svejset, skruet og popnittet på bilen...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Så er det lige før du er blevet anklaget for meddelagtighed?

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis