Tohatsu påhængsmotor eller anden

Er der nogle der kender de forskellige påhængsmotorer jeg ,vil have en ny 5-6 hk.den skal være stabil,er lidt lun på Tohatsu,håber i forstår mig.
Hans
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der een irriterende ting ved dem, og det er, at hatten er lavet i blød " gulvspandeplastik " , og dem jeg har set i brugt var utroligt ridsende. Men det er det eneste minus, jeg ser i forhold til alle andre.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
På nogle af modellerne kan du ikke se forskel på den og mariner hvis du tager hætten af.. Der påstås at motoren laves på samme fabrik..

5 og 6 hk er vist ens.. så tag den på 6 hk.. du behøver jo ikke at sejle for fuld gas...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Såvidt jeg ved, er det Tohatsu, der lavet de små 4-takt motore til Mercury/mariner.

mvh jens
Jeg mener at tro! Tohatsu laver alle Mariner/Mercury motorer op til omkrig 40 hk. De første modeller havde et andet håndtag, men jeg tror at de senere modeller har det originalt Tohatsu håndtag så det bare er mærkaterne der er blevet skiftet.
Annonce
mange tak for de svar jeg har fået,foreløbigt positivt                                 

venlig hilsen og ha en god dag

hans
hej lynes. Da jeg købte min. tohatzu påhængsmotor talte jeg bl.a. med forhandleren om tyverisikring. Han fortalte at mange erhvervsfiske/fritidsfiskerr "skamferede" deres nyindkøbte p.m. for at gøre dem uatraktive for tyvene. Mange tyverier er med vidresalgt for øje. Og en "grim" pm. er ikke i høj kurs. jvf. skole pc ér som eleverne får lov til at dekorere ( overmale). mvh anvi
ja der er mange, som overmaler hatten, men det nedsætter helt sikkert gensalgsprisen. Jeg havde, egentlig sat mig for, at undersøge om man kunne få den " betrukken, som en taxa " men det er ikke blevet til noget PT

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

jeg står med en suzuki 9,9 hk påhængsmotor, uden skjold det er en årgang 1994 serie nr. 00994-461563 Model DT8C og søger der for stærkt et skjold.

Mvh Magnus

Skrevet af Magnus3108 på 29 maj 2011 13:22

jeg står med en suzuki 9,9 hk påhængsmotor, uden skjold det er en årgang 1994 serie nr. 00994-461563 Model DT8C og søger der for stærkt et skjold.

Mvh Magnus


Bedre hvis du laver din egen tråd..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis