stort træ

Jeg har lige fået fælde et birketræ på 15 16 meter sikke en masse lys vi fik.
Men nu har vores nabo frit udsyn udover vores have fra sin førstesal og det syntes vi ikke om.
Vi vil plante et træ som kan dække lidt af igen og vi har målt ud at et træ på 4 meter og 2 meter krone ville kunne dække sådan lidt til en start, vi er bare ikke sikker på hvad for et vi skal tag.
Det må gerne vokse lidt hurtigt og ha en fyldig krone alle forslag er velkommen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Morten/mariager

Der er selvfølgelig planteskoler som sælger ret store træer, men de er nok en anelse dyre, men forhør om dette det kan jo ikke koste noget at høre om prisen.

Ahorn er et hurtigt voksende træ, måske var det en mulighed, løvet er stort og flot i efteråret. (tænk på Canadiske nationalflag)

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Prisen er jo en del af det og jeg er så heldig at jeg kan købe igemmen mit arbejdet så koster det jo ikke helt det samme.
normal pris 4000 ca, igemmen arbejdet nå de bestiller for 150000 vare kan mit træ komme med for omkring 1 tusse til 1500 det er jo vær at tag med.
Hvis du ønsker dækning hele året, så er løvfældende træer formodentlig mindre interessante. På sitas.dk kan du finde inspiration til stedsegrønne muligheder, men også løvfældende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis