havepavillon

Kunne godt bruge lidt hjælp.

Min grill stå på siden af huset under et halvtag og det er PISSE koldt at stå der, der er åben omme fra haven og ud til vejen foran huset så det blæser hele tiden lige igemmen, det er det eneste sted jeg har et halvtag at stå under.
Er der ikke en der kan anbefale en god havepavillon jeg kan bruge til at grille i, med sider på som man kan åbne og som man kan sætte fast så den ikke blæser væk.

Jeg sad selv og kigge lidt rundt, men jeg tror ikke lykken er sådan en fra Hnyborg til 300kr, er ret sikker på de ikke kan holde til en omgang hård blæst.

Tak på forskud

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen Morten, du skal da bare have dig et drivhus, så kan du grille derinde og hvis det falder dig ind, kan du også drive den af der inde ! Er det måske ikke derfor det hedder et drivhus
Jamen så kan han jo lige så godt invetere familien ud i driveren og spise, det ville da være fint. Grillen skal nok holde det varmt der ude
Man griller IKKE indendørs i et rum man er i, grillen snupper hurtigt ilten. Skidt råd

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ja, og så fik jeg ikke nævnt, at drivhuset har f i r e oplukkelige loftvinduer, nemli'!

 

Måske med automatik, så de selv åbner når der bliver for varmt

Næh ! Der er skam ingen smalle steder    -   i Bredgade
Jeg skal ikke ha et drivhus, jeg skal bare ha et sted jeg kan bruge sådan lige pt , skal ha bygge en rigtigt udestue med at rigtigt udekøkken til , nå jeg en dag for tid
Skrevet af Morten/mariager på 04 mar 2011 22:15
Jeg skal ikke ha et drivhus, jeg skal bare ha et sted jeg kan bruge sådan lige pt , skal ha bygge en rigtigt udestue med at rigtigt udekøkken til , nå jeg en dag for tid
Ja ja Morten, men skal du have udestue / Køkken, er du nød til at sætte en dato på. Ellers går det som så mange af os gør, planlægger hele livet og en dag er det for sent

Lynæs har ret. Det er ALT for farligt at tænde en grill i lukkede rum også selvom der er åbnet døre eller vinduer. Kulilteforgiftning er LIVSFARLIGT. Min kammerat valgte desværre den vej i 2009 med en grill i badeværelset. R.I.P.
Læhegn og en terrassevarmer er en bedre løsning.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis