Xp sikkerheds opdatering?

Hej. datteren har en bærbar hun bruger på sin uddannelse, igår havde vi et mærkeligt problem, når den under opstart nåede til at etablerer skrivebordet, gik den istå, den viste bare wallpaper men ingen ikoner mm.
Jeg kunne så trykke Ctrl  Alt  Del  så kom der en dialogbox hvor jeg kunne komme ind i denne com. og skrivebord mm. jeg opgav at finde en løsning.
Her til morgen startede den fint op, og ville opdaterer, da den var færdig med det, stod der at den ikke kunne opdaterer Xp sikkerhedsopdateringer ?? det siger tøsen så det tit har skrevet   om det er fordi denne sikkerheds opdatering er blevet anuleret igennem længere tid kan være skyld i skrivebords problemet ved jeg ikke??
Hva tror i problemet kan være.
Skær lige evt. løsningsforslag ud i pap da jeg ikke er den store it prof
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af madmax på 01 mar 2011 13:57
Hej. datteren har en bærbar hun bruger på sin uddannelse, igår havde vi et mærkeligt problem, når den under opstart nåede til at etablerer skrivebordet, gik den istå, den viste bare wallpaper men ingen ikoner mm.
Jeg kunne så trykke Ctrl  Alt  Del  så kom der en dialogbox hvor jeg kunne komme ind i denne com. og skrivebord mm. jeg opgav at finde en løsning.
Her til morgen startede den fint op, og ville opdaterer, da den var færdig med det, stod der at den ikke kunne opdaterer Xp sikkerhedsopdateringer ?? det siger tøsen så det tit har skrevet   om det er fordi denne sikkerheds opdatering er blevet anuleret igennem længere tid kan være skyld i skrivebords problemet ved jeg ikke??
Hva tror i problemet kan være.
Skær lige evt. løsningsforslag ud i pap da jeg ikke er den store it prof

Skynd dig at få taget en backup af dine data. Prøv derefter at gendanne computeren. Jeg kan ikke forklare dig præcis hvordan uden, at vide hvilken computer de er. Er computeren opdateret med alle opdateringspakker eller hvordan er det med det ?


fase
Ja jeg ville også scanne maskinen for div vira og snask, derefter ville jeg hoppe en tur på windows update og køre en update, når den ender så viser den de updates den IKKE kan installere...

Dem skriver du her..

Udover det ville jeg rense maskinen for gamle cache filer og skrammel, det sløver windows ned efter kort tid..

Ccleaner / regcleaner /spybot er fine programmer til dette.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis