hjælp cpi vil ikke starte??

har købt en cpi i går den startede og kørte fint når startede den på kickstarteren han sagde batteriet var dødt.. så i går da den var kold kunne den ikke starte og fik vist tråt noget rigeligt på kickstarteren nu der slet ingen modstand i den og kan dreje den frem og tilbage med hænderne som man har lyst til.. hvad der gået galt og hvordan laver jeg lige det.. ang elstart der er helt dødt hvis jeg sætter en oplader til vil den stadig ikke starte.. er det så batteriet den er galt med eller noget helt andet.. håber der et klogt hoved der kan hjælpe lidt.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det lyder som starter drevet er stået af.

men du kan prøve at "hoppe" ind i www.scootergrisen.dk
der kan du se alle de opløsninger.!

du kan låne eller købe en batterilader helst en inteligent type. (ctek 4003)
en af de bedste lader.
for ikke at komme efter en bestemt mærker.!
til at oplade scooter batteri.
Hvis ikke start motoren reagere når en oplader er tilsluttet, kan det da ikke være batteriet det er galt med, selvom en udskiftning af dette nok er tiltrængt. Jeg tror desværre at den unge mand har købt katten i sækken og hurtigts muligt skulle aflevere skrot bunken og få sine surt opsparede penge tilbage.
det får man jo aldrig i sådan nogle tilfælde med mindre man går hend og smadre ADM: Har slettet resten.
Spørgsmålet er så om det kan betale sig, der skal jo nok nye tandhjul i den del du har smadret ved kickstarteren, muligvis også et nyt startrelæ og motor. Ja så er der lige det der batteri der skal skiftes. Men inden du overhovedet begiver dig på indkøb må du hellere tjekke at den ikke er stjålet, for bliver du stoppet på en stjålet knallert / scooter så hjælper alverdens undskyldninger ikke en fis.
Altså tag stel og motornummer og smut på stationen, er den stjålet kan du lade "vennerne" om resten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis