Isoler Garage

Jeg har garage under mit hus og det giver temligt kolde gulve i den del af huset hvor der er garage under.

Hvordan får jeg lettets og billigst isoleret loftet i garagen

vh

Thomas


Jeg har garage under mit hus og det giver temligt... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg skrev forkert navn, uuuunnnndskyld. Thomas, du kan godt undvære et loft i kælderen, MEN der skal eikke mange svinkeærinder med et brædt eller en dør der skal males eller ungernes ski eler, eller, eller ... før man har prikket hul på glasulden og det farer rundt i kælderen. Det er ligeså lækkert og nemt at skyde et bræddeloft op, som det er at fifle noget net eller vindpap op, som alligevel kommer til at hænge. Hvis du er vaks ved havelågen, kan du få 22x100 mm høvlede forskallinger til 6 kr meteren og i 4,20. Lok naboen til at hjælpe. Husk at forberede evt. lys der skal med ned. OG hvis du ikke har lys . ja så er muligheden der nu

 

Hejsa alle...

vil bare lige minde om, at det dersen med at have dampspærre under og over et etagedæk ikke rigtig er en god ide, da der opstår kondens...

E
Skrevet af drego på 03 mar 2011 17:50
Hejsa alle...

vil bare lige minde om, at det dersen med at have dampspærre under og over et etagedæk ikke rigtig er en god ide, da der opstår kondens...

E

En gang vrøvl.

Lad være med at fyre den slags p.. af når du ikke ved hvad du vrøvler om.
nu spørger jeg nok dumt (fordi jeg mener at have hørt) men når man snakker om Garage under bolig er der nogle brandregler som skal overholdes ! dvs isolering og træloft ikke rækker !
loftet skal være brandhæmmende (feks de der cement-træfiber plader)

kan være jeg er afsporet, i så fald se bort fra min post

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også