Overfræser

Kiger på dette tilbud. Er der nogen der har erfaring med denne eller overfræsere generelt?

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8092&Grp=&n=20100

MVH

JonDop
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej

den ser fornuftig ud.. det er dog kun hobby udgaven .. men hvis det kun er hjem til .. så er den mere end god nok .. jeg har selv en helt billigt udgave ( power kraft 148 kr ) det komme an på hvor meget du skal bruge den .. skal du kun bruge den til små ting kan du lige så godt købe dem billige udgave..

jeg har købt jern fra nyborg .. de er ok ..

Lille_smed

Bosch overfræseren er den billigste gode overfræser jeg har prøvet. Den er næsten lige så lækker som min makita R1110C. Som er i en noget anden prisklasse.
Forskellene er arbejdsmiljø. Makitaen har udsugning i foden, lavt hvis noget vibrations og lyd niveau.

Jacob
Jeg husker gør-det-selv anmeldte denne type overfræser, de skrev at den burde være dyrere. Den overraskede.

Har selv en AEG fra onkel harald til 1300 kr., den er ca. 10 år, og har virkelig knoklet for mig.

Leveres med 6/8 mm spændskruer... De prof jern er ofte i 8 mm. Bruger altid kun billige jern, også fra harald og Jem og Fix

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har også en Bosch - men en model 1400 - som har en top justering til at fintrimme fræser dybden. Gør det super nemt når præcission er et must.
Husk et godt jern er mange gang vigtigere end selve maskinen.

E
hvad er gode jern
Et godt jern, er et jern der holder sig skarp under hele processen og som kan genbruges mange gange. Det kan desuden slibes. Men prisen er også derefter, men det er arbejdet også. Et godt jern flosser ikke træet.

E
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis