Bremserør Polo 1,0 årg 90

Hej Alle.

Jeg var til syn og fik som eneste fejl et rustent bremserør i bag. Det er så ikke en stump, men hele røret fra hovedcylinder til bremseslange i bag. Her kommer så spørgsmålet : Rørene sidder i nogle hvide plastikholdere som ikke ser ud til at kunne skilles ad. Kan de det? Hvor kan man få nogle nye? Så man har dem hvis de går i stykker.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan få nogle rørbærere til andre formål, som du bare kan skrue på bunden. Der er ingen krav om en speciel udformning. Måske findes de stadig som originalreservedel. Du kan være helt sikker på, at de går i stykker når du forsøger at åbne dem.

Med venlig hilsen
ktm

 

Kan være en 6U0201278K

Se lidt nede af siden her, http://www.pm-webshop.dk/default.asp?levid=&searchstring=&Model=fel&Kat=Bremser&page=0

Skoda felicia og polo er ofte de samme dele. Der er flere holdere på side 3-4

En lille skruetrækker op på siden og man kan være heldig at røret kan tages ud uden at ødelægge holderen.

CHECK ENDELIG GEVINDSTØRRELSEN INDEN DU TRÆKKER RØRET. De er ofte ikke ens i begge ender. Det er det værste rør du har med at gøre på bilen, og kobberrør er kun bøjevenlige een gang.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej Peter.

Jeg takker. Holderne på s. 4 ser rigtige ud de skulle bare være dobbelte. der skete intet når man ville se større billed el trykkede køb. Prøver at åbne fra start.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej
Lige en opfølgning med tak til Jer der svarede. Fik et andet tip om at de (holderne)går nemmere i stykker hvis de er kolde så jeg varmede dem godt igennem med en varmepistol og dermed var det muligt at af-og-påmontere det hele uden ødelagte rør holdere. Hvis man tager en gammel bremse slange og deler og sætter en ende på hver nippel så bliver niplen dels hvor den skal være og der kommer ikke snavs i enden.
Jeg har prøvet at lufte ud ved at sætte tryk på oppe i vædskebeholderen, men syns det er svært at få pedalen ordentlig hård.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis