Det der kan jeg se en mening i, især som visualiseret af brandmand René.
Men derimod denne fjæsbog, blev jeg da ret hurtig meget træt af. Jeg har prøvet det i et halvt års tid, men blev en del chokeret over så utrolig meget ligegyldigt pladder, jeg blev bombarderet med, især om fjerne bekendtskabers politiske og andre ligegyldige holdninger.
Det med at man skal benævne en masse mennesker som sine "venner", ligger mig en del fjernt. Når der kommer venneanmodning fra folk, som man dårlig kender, støder det min blufærdighed, idet jeg mener at et venskab er noget langt dybere og seriøst, end at man blot genkender et navn. Omvendt følte jeg det også som, at man er uhøflig, hvis man afslår en "venneanmodning", hvorfor antal venner hurtigt steg med en masse mig ligegyldige meddelelser til følge.
Men det er nok mig, der er sær.
Så må jeg igen fremhæve LDS som et hyggeligt og herligt uforpligtende sted at deltage. Her er det meste, der bliver skrevet, ikke direkte møntet på mig, hvis det ikke er en tråd jeg har startet eller deltager i. Er det noget der ikke interesserer mig eller noget jeg har det fjerneste begreb om, behøver jeg ikke forholde mig til det, og kan springe over eller læse, hvorved jeg evt. kunne få indblik i nye materier, hvis lysten skulle være der.
Her lærer jeg meget jævnligt noget, jeg evt. kan bruge nu eller senere, hvorimod på Fjæsbogen var det rent tidsspilde og til det åndsfortærende grænsende!