Borehammer til fornuftige penge.

Hej Alle sammen.

Da mig og kæresten er flyttet i en ny lejlighed, så skal vi jo have sat en masse forskellige ting op osv.

Har fået af vide af boligselskabet at alle vægge består af beton og at der kan være nogle steder hvor der er noget stål i væggen (armering vil jeg gå ud fra).

Har læst mig lidt frem til at en borehammer, ville være at foretrække, men er i tvivl om hvilken det skal være.

Ved godt at mange ville sige, gå efter kvalitet. Men nu er det sådan at ingen af os har voldsomt mange penge. Så det må gerne være en til en fornuftig pris. Mellem 500 og 1000kr måske. 


Glæder mig til at høre fra jer.

 Livet er blot, en stor legeplads. Man skal bare sørge for at have det rette værktøj. :) 

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har kigget lidt på de her 3:

Nakachi 

Bosch

Toolmate

Men er som sagt, på rimelig bar bund.

 Livet er blot, en stor legeplads. Man skal bare sørge for at have det rette værktøj. :) 

Uneo ? den er da så bovlam at man ikke opdager hvis den er defekt. og så er den dyr.
køb en af dem albertC har linket til. så får du lavet dine huller. husk høreværn/propper.

Jacob
Hehe skal jeg ikke kunne sige om UNEO, da jeg aldrig har prøvet den! Men udfra alt deres markedsføring, så er det jo en vidunder maskine!

Synes lige jeg har set en rigtig Bosch borehammer til 899,- i SILVAN.

venlig hilsen
Har linket til 3 forskellige maskiner i nr 2 post, som Jacob også skriver. )

Jacob, så at der var nogen der havde købt den der toolmate og at den havde holdt dem i en del år?. Skal man virkelig ud og betale en 1000 - 1500kr for en borehammer? eller kan man godt købe de "billigere modeller" ?

 Livet er blot, en stor legeplads. Man skal bare sørge for at have det rette værktøj. :) 

Annonce
Skrevet af je__ns på 25 feb 2011 17:58
Hvis du kun skal bruge den i din lejlighed, er det vist lidt overkill, at smide omkring 1000 kr.

Sådan et skrummel her, kan helt sikkert klare opgaven.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo...42&n=20100

mvh jens

Hehe det kan også være lidt stort, hvis man skal stå med den i længere tid af gangen

Hva med sådan en som denne her? :

Toolmate

 Livet er blot, en stor legeplads. Man skal bare sørge for at have det rette værktøj. :) 

De er fine.
26mm svarer til at maskinen er på ca 3J. hvilket er en rigtig passende størrelse.

Jacob
Så hopper jeg ned i Silvan imorgen tidlig og køber sådan en satan.

Synes bare at der var mange i forummet, som ville have folk til at købe de store og dyre mærker.

Takker for rådene.

 Livet er blot, en stor legeplads. Man skal bare sørge for at have det rette værktøj. :) 

Mon ikke toolmaten, er støbt i samme form, som den fra HN

mvh jens

700W *%20700%20watt%20%3CBR%3E*%20Omdr./min.%20850%20%3CBR%3E*%20Borekapacitet%20%D826%20mm%20%3CBR%3E*%20Inkl.%20fladmejsel%2C%20spidsmejsel%2C%203%20bor%286%2C%208%20og%2010%20mm%29%20%3CBR%3E*%20Leveres%20i%20kuffert



Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis