Paint shop pro x3

Jeg har en pc med win 7 og explorer 8, bruger acd see pro, har installeret corel paint shop x3, problemet er at når jeg henter tuber , gif, eller jpg, til pc viser der sig kun logo , dette gælder også familiebilleder i jpg, her vises de med acd logo, skulle jo gerne hurtigt vises som et mini billede , og hvad angår tuber de kan først ses når de bruges i paint shop x3 , så man mangler muligheden for et hurtigt oversigt over det man henter, vil ikke afvise at fruen har "pillet" ved instillinger, jeg håber ovenstående belyser det
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er der noget jeg har misforstået ?? har jeg formuleret mig forkert egner mit spørgsmål sig ikke i dette forum , skal det rettes til i et andet emne??
Jeg læste dit indlæg i går og har nu læst det et par gange mere, men jeg forstår stadig ikke hvad det er du beskriver.
Hvad er tuber?
Hvad er det for logo'er du omtaler og hvor er det de vises?

En bedre formulering og definition på dine begreber ville måske hjælpe.
tak for din henv
tuber er nogle konen bruger i paint shop programmet , hun søger dem på nettet her er et link
http://www.silviaterencio.com/links/tubers.html
meeen når hun så henter en af dem ( er jo vist som billede på siden hun henter dem fra ) meen når hun downloader dem til en mappe på skrivebord er det jo rart at se hvad mappen indeholder her ligger de alle bare med et fotoapp. vist der hvor billedet af tuben skulle være, når der så doppelt klikkes på tuben åbnes paint shop x3 som den skal og nu kan hun se hvad tuben indeholder, det var bare rart at kunne se i mappen hvad hun har inden hun åbner paint shop ..
dette fænomen gælder også jpg fotofiler når man har en mappe med billeder og klikker på mappen skulle man gerne have en oversigt med minibilleder, men her er minibillederne også skjulte der ligger foto programmets logo på ....men når der så åbnes ved d klik vises de normalt i pogrammet ..kan godt se det er lidt trikky men håber det her kunne kaste lys over det
mvh
En tube er for mig at se blot et normalt billede enten som GIF eller JPG format, Hvad der gør dem til det du kalder en tube må du da gerne forklare mig, for det udtryk har jeg ikke hørt før, og dit link førte mest til hollandsksprogede sider, som jeg ikke umiddelbart forstår så godt.

Jeg gætter på, at du omtaler visningen i programmet Explorer, der i hvert fald tidligere kaldtes Stifinderen på dansk. Det du omtaler som explorer 8 er formodentligt Internet Explorer, som er en browser.

Der findes mange forskellige versioner af Explorer, og jeg har endnu ikke en maskine med W7, men normalt viser Explorer iconer for programmet, hvormed filen kan åbnes som standard og ikke selve indholdet af filen. I nogle versioner af Explorer kan man vælge 'Billedserie' eller 'Store Iconer' i menuen Vis, hvorved billedet vises som miniature. Prøv om det giver den ønskede effekt. Ellers må du specificere mere nøjagtigt, hvad det er du spørger om.
Så understøtter din version af Explorer altså ikke dette. Hvordan du får en anden version, har jeg ingen anelse om.

Har du prøvet at søge på Google? Hvis der heller ikke findes svar der, så må du anvende et decideret billedvisningsprogram.
jeg har fundet ud af det opsætningen i mappeindstillinger stod forkert
Jeg har samme problem, jeg kan også kun se logoet for psp. Hvor jeg førhen kunne se billeder af mine tuber, jeg har også fået windows 7 i mellemtiden.. Vil du være sød og førtælle hvad du gjorde for at ændre det..

Mvh

Pia

ja det var en hård nød at knække for ikke så øvede, vi har 2 ens pc og gik ind i mappeindstillinger og tjekkede om de stod ens på de 2 maskiner hvad de ikke gjorde men kom til, her mener jeg at det link jeg medsender og så gendanne standard indstillinger vil rette op på det

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Change-folder-options


prøv eller må du skrive igen
mvh
hans
Det virker desværre ikke.. Ellers tak for forsøget...

Mvh

Pia

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis