20mm elektrikerrør i Århus/Skødstrup

Hej

I forbindelse med istandsættelsen af huset skal jeg brug et par stykker 20mm elektriker-rør til øhh, ja, pusterør. 4x2m ville hjælpe meget.

Er der en af jer der har sådan et par stykker liggende i ÅrhusN/Skødstrup eller ved hvor det nemt kan købes?

Ja internet-butikker findes der flere af, men det ville være nemmere at hente lokalt.

Mvh

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Løgten EL A/S
Grenåvej 780
8541 Skødstrup

Tlf 8699 1033
Tak for svaret. Jeg prøvede at undgå elektrikere da de muligvis synes det er lidt mærkeligt at jeg skal bruge så meget "pusterør"...

(Vi behøver nok ikke hele debatten omkring hvad man selv må lave af el-arbejde igen)

Men hvis du/I har erfaring for at de ikke stiller alt for mange spørgsmål så giver jeg det en chance.

Mvh
Nå på den måde.
Men Niels, indehaveren, er noget af en paragrafrytter.
Han siger nej til private boliger hvis han finder ud af at der har været en hjemmefusker i gang.
Tjae, elektrikerne spørger nok hverken om navn eller adresse, de kan jo heller ikke se om du vil bruge det til hula-hop ringe eller et fancy fastelavnsudstyr, - jeg ville ikke have problemer med at hente det i en el-forretning, de vil nok også hellere at du køber det ved dem, fremfor på nettet.
De har det ikke hos XL. Tror desværre ikke det er standard særligt mange steder.

TroelsM
http://shop.xl-byg.dk/produkter/elartikler/ledning/installation/installationsroer/

Er det ikke sådan nogle du tænker på ?

M.v.h.
Nej, det du linker til er (5/8") 16mm rør. Det er standard-størrelsen, men jeg skal bruge 20mm. - men tak for hjælpen og linket.

Mvh Troels
Nåå ja ;-) men så kan du måske bruge dette link og så lige et smut til Tilst.
http://www.vvs-eksperten.dk/index/plastror-20mm-3-mtr-p33481
M.v.h.
de kan købes i bauhause i længder af 2m både 16mm og 20mm de kan købes enkelt eller i pakker af 10 stk tror jeg det er
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis