20mm elektrikerrør i Århus/Skødstrup

Hej

I forbindelse med istandsættelsen af huset skal jeg brug et par stykker 20mm elektriker-rør til øhh, ja, pusterør. 4x2m ville hjælpe meget.

Er der en af jer der har sådan et par stykker liggende i ÅrhusN/Skødstrup eller ved hvor det nemt kan købes?

Ja internet-butikker findes der flere af, men det ville være nemmere at hente lokalt.

Mvh

Hej I forbindelse med istandsættelsen af huset... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mange tak for de konstruktive svar. Stark Lystrup (risskov?) ar dem vist også.

Jeg ledte åbenbart ikke godt nok selv.

Go GDS-weekend.

Troels
Når nu du absolut vil lægge rør selv..................

Så skal du huske at købe en bøjefjeder når rørene skal bukkes - eller køb rillerør.

Rillerør vil jeg dog kun anbefale til mindre renovationsarbejde - der kan ikke være lige så mange ledninger/kabler i og det er lettere at trække i glatte rør.

Og køb ordentlige polykonmuffer til at samle rørene med - ikke noget med gaffatape

God fornøjelse.

Det er jo selvfølgeligt bare til antennekabel, IT eller telefon ;-) og så må du godt.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Bare træk kabler i stedet for at bruge rør, meget lettere :-) Det kan gøres med både antenne, netværk og telefon uden problemer
Skrevet af Freak1 på 25 feb 2011 18:27
Bare træk kabler i stedet for at bruge rør, meget lettere :-) Det kan gøres med både antenne, netværk og telefon uden problemer

Ja, men i min verden noget fusk at mure kabler ind eller bruge i anden skjult installation - ved godt det er lovligt - men............

Umuligt at udskifte uden at rive halve vægge ned

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Men det er jo det man gør. Freak1
Bore ind i rørene/kablerne.
Ikke dig og mig naturligvis.
Men alle de andre skvadderhoveder. :o)
Og heller ikke EISOE jo.
Tjah.............

Det er ikke kun det. Da jeg for en del år siden fik fibernet og skulle have et netkabel ført ned til TV-et var gode råd dyre............ hmmm - op med kablet til antennestikket og i igen sammen med netkablet. Nu havde jeg jo også selv lagt rørene - jeg kunne ikke finde på at mure kabler ind .

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Nemlig.
Det kunne heller aldrig falde mig ind.
Mestendels fordi jeg bor i et træhus. :o)
Det er derfor man har trukket tomrør alle de steder man har trukket andet.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis