læs drw filer,m. hvad?

Hej jeg har fået nogen arbejdstegninger med .drw. Jeg har ikke Autocad eller Corel .....
Er der ikke et gratis program til mine to sølle filer?
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej jeg har fået nogen arbejdstegninger med .drw.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak jeg har fået åbnet filerne, jeg downloadede en prøveversion af Corel Design.
Hvis jeg trykker på et link i en mail, lige som den jeg får herfra, hvor der står at der er kommet.....så sker der ingenting. Hvis jeg vil svare på en mail og trykker på reply, så kommer mailen frem, men jeg kan ikke skrive i den. Men hvis jeg starter en ny mail så går det fint. Jeg får ingen fejlmeddelelser. Jeg kan forresten godt højreklikke og 'save target' mm.
Mon jeg skal geninstallere Outlook? Og hvor er det lige man har den liggende?
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej Helle

Systemgendannelse ligger hos mig under

Start - alle programmer - tilbehør

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Hej Allan
mange tak! Der var bare ikke nogen datoer, der kunne gås tilbage til. Men nu har jeg oprettet et 'genoprettelsessted'. Så har jeg da én dato at gå tilbage til. Og alt det bøvl her,-bare fordi jeg skulle sy sutsko:-). De blev forresten rigtig fine og lune.
Mvh
Hellle,
-nu med lune tæer!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis