Den ulitimative stige

findes den mon.

Jeg er træt af alle de stiger jeg har, de fylder...

Kan nogen anbefale en stige der bare opfylder alle krav, vinduespudsning, tagrenderensning etc,  til et hus med 5m til tagrender.
Det må gerne være en multi stige med mulíghed for at lægge en arbejdsplatform på(dog ikke krav).

Der findes efterhånden så mange slags. Teleskopstiger er de noget der kan anbefales.

Har i en stige der bare får jer til at smile og tænke "for den da, det var godt jeg købte den"

Så lad mig det vide......


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en multistige jeg købte fra XL byg på tilbud for 600 kr. Men der er arbejdshøjden "kun"4,5 m.
Men de må kunne købes den smule højre som du så mangler..
Den er genial fordi vi også bruger den når båden skal forårsklargøres.
Den ser sådan her ud men den fra XL er inkl. platform..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg melder mig også lige ind i denne tråd og peger på en skyde/folde stige.
Jeg har en Zarges skyde folde stige i arbejdsbilen, sådan set ok, men den er noget tung i det, men det er en stabil stige, men lidt bøvlet at folde ud, og klappe sammen igen, men fin til at have i bilen.
http://www.dvsalg.dk/kategorier/redskaber/stiger-og-stilladser/stige--teleskop--multistige-fra-zarges-4x5-trin-5-3-mtr.aspx
Det var ikke en jeg ville synes om at have hjemme, her synes jeg skydestiger er det optimale.
Jeg bruger ofte mere en 1 stige hvis jeg laver noget ved huset.
Så har jeg et par trappestiger med platform, som også bliver flittigt brugt.
Men det bliver jo til en del stiger, men det er det der fungere for mig.

Jeg har købte et rulle stillads da jeg skulle lave tagrender på huset, og ikke er meget for højder, og da slet ikke at stå på en stige og "dingle"

Men jeg har også både en trappestige(6 trin), en skydestige( 5mtr) og en foldestige, der kan bruges som vienerstige og som "lige stige"

  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis