Tråden er låst

Søges: Nysynet 'Konebil', max 10.000

Hej alle.

Fru Bendsen er blevet jobramt - et sted i Valby, hvor den eneste bus, der kører forbi, afgår hver halve time, og kun torsdage i lige uger i skudår

Her i februar har vi været så heldige, at jeg har kunnet arbejde hjemme de fleste dage, så hun har haft Xantiaen til fri afbenyttelse (hvilket skærer hendes transporttid ned til en tredjedel af det, hun skulle bruge med de offentlige), men det varer jo ikke ved.

Så vi har brug for en ekstra bil - ikke noget prangende, det skal bare være en 'fisse' - god at køre frem og tilbage i

Noget a'la en Ka, Astra, 205'er, Accent... næsten ligemeget hvad, den skal bare være nysynet eller kunne synes uden at skulle på værksted først, og så køre nogenlunde stabilt og økonomisk i en synsperiode. Og så koste max 10.000.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en ældre tohjulet stående, den er til rugbrøds motor. Det er den der har længst til arbejde der skal bruge den, øh  eller var det omvendt.
har en swift til 50 tusind :o) Det er en god kone bil HAHA :o)
Tror du skal søge i et Tivoli  efter en såkaldt radiobil Lars, det må da være den ultimative Konebil.
Ja den eer god med jer 

Vi har løst problemet - Fruen overtager Xantia'en, som hun er vældig glad for at køre i, jeg har anskaffet en Peugeot 405, som jeg kan bruge til mine kundebesøg.

Måske ikke en konebil, men den kostede da under 10K 

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
Burde firmaet du arbejder i ikke give sin bedste medarbejder en rigtig bil til kundebesøg, og til sådan en god medarbejder må en Rolls Royse da være det mindste de kan give dig
Firmaet tænker skam meget på os.

I lige årstal får vi et Wunderbaum i den duftvariant, vi selv vælger. I ulige år får vi en liter sprinklervæske

Så deeeeet

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis