Er jeg den eneste der syntes at folk.

Skulle tænke sig om 16 gange inden de smasker katastrofeblink på. Ja, du holder 1/2 meter FRA vejen inde i rabatten, hvorfor katastrofeblink, dine hjul er 1/2 meter fra asfalten, du kan højest blive ramt af bonden der kører og pløjer.

Ja, du er kørt i grøften, men du er ikke til fare for trafikken, lad dog det sørens til blink være slukket.

Ja du er pizzabud, og nej du er sku ikke fritaget for færdelsloven, fordi du skal op i en bolig og aflevere dine varer. Jeg syntes ikke det er i orden.

Ahhhhhhhh jeg fik luft......


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Enig!
Og så kunne vi lige tage tåbebaglygterne med i samme ombæring!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 18 feb 2011 15:53
Enig!
Og så kunne vi lige tage tåbebaglygterne med i samme ombæring!

Og nu du tager dem bagpå, hvad så med dem foran.. De små lygter i kofangeren blænder voldsomt, nogle værre end andre.. De må ikke være tændt i normalt vejr, men thansen looket er vigtigere end loven..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

og så lige alle dem hvor halvdelen af lyset alligevel ikke virker..
synes også dem der sætter farten op under overhaling skal ha en næse.
Jeg blinker aldrig højre/venstre..... Det rager sgu ikke andre hvilken vej jeg skal....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Det gas i ka´ta´det :-D

Mvh.

René

tjah - lys ;-)

Jeg har gjort det til en vane at få skiftet nærlyspærerne præventivt ved service - så er risikoen for enøjet kørsel minimal.

Og....... skulle den ene pære gå - så skift den anden også - den går alligevel snart ;-)

Og lige en omkring at have tågelygter foran tændt - jeg gør det ikke selv undtaget i meget tåget vejr.

Men-men - de generer ikke synderligt - hvis altså man holder synet på vejen foran sig - og ikke lader sig irritere af at nogle kører med " tåbelyset " foran tændt - i den anden vognbane 

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis