Net-1.dk??? Mobil bredbånd

Jeg er blevet gjort opmærksom på Net-1.dk for første gang i dag.
Er der nogen, der har erfaring med det?
Det lyder jo tiltalende, at det skulle dække både DK, S og N også ude på Lars Tyndskids Mark, meeeen???



Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg er blevet gjort opmærksom på Net-1.dk for... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender skam udemærket forskellen på 450 Mhz og 2,5 ghz.

Nu er 2,5 ghz jo så det frekvensområde, der benyttes til 3G lte aka 4G, hvilket jo ikke lige har noget med dette indlæg at gøre.

Men jo jeg kender forskellen og Net1 overdriver deres dækning pænt meget , bare kast et blik på deres dækningskort.

Hvis du vil opleve den "ekstra" dækning de selv mener de har, ja så skal du også tilkøbe ekstra antenne og forstærker, så er jo altså ikke meget sjov i det mere og da slet ikke noget mobilt ved det.

De har stor succes i USA med wifi modellen, men Net1 er altså bare en lille fisk i vandet og jeg vil bestemt ikke anbefale dem til hvem som helst. Kan du ikke få 3G dækning, ja så se om du kan få dækning hos Net1, men tjek altid 3G først, det er altså noget billigere.

Skyline benytter i øvrigt samme teknologi.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Jeg har skam 3G, men blev interesseret i Net-1, fordi de også, inden for samme abonnement i Sverige OG Norge. Norge er ikke dækket af mit abonnement ved 3.dk. uden mod en enorm ekstraudgift, som snildt kan løbe op i flere tusinde kr. om dagen.
Men da det er gået op for mig, at man skal have et større sende/modtageudstyr med sig, er jeg gået noget kold på sagen, da det er MOBIL bredbånd, der er interessant.

Med venlig hilsen
ktm

 

min kone og undertegnet kører lastbil i norge sverige og dk,. vi bruger net1 som det hedder nu med deres router 35 (med ca. 2½ batt) uden ekstra antenne, de steder hvor forbindelsen er dårlig er mest v. div færge havne, men når man er kommet ombord virker det fint igen også ude på vandet mellem dk, n og s.
selv mellem de norske fjælde hvor mobilen ikke virker hele tiden er der signal.
vi bruger det bl.a. til regnskab online se dr tv online og film via canal digatal og det går fint, vi har også en skype tlf med dk nr koblet op via routeren (skype på en android)

mvh
peter
Det var nu også mest med tanke på rejser i Norge, jeg blev grebet af tanken.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis