valg af hård hvidevare til nyt køkken

hej jeg står og skal havde mig et nyt køkken og skal i den forbindelse have hård hvidevare skiftet ud. men jeg har ikke den store efaringe ed hvad jeg skal vælge og hvor jeg skal købe mine vare så jeg får mest for mine penge

jeg skal bruge

1 stk indbygningsovn (stål)

1 stk indbygnings kogeplade (induktion) (evt. bred)

1 stk indbygnings opvaskemaskine (så det kommer til og ligne en køkken låge)

1 stk emhætte der skal bygges ind under skab (har tænkt på de der hvor motor sider på loftet.)

1 stk indbygnings køleskab eller køle/fry skab (så det kommer til og ligne en køkken låge)

hvis der bliver til det skal vaskemaskene og tøretumbler også udskiftes.

spørgsmålet er så hvad skal jeg kigge efter når jeg nu skal på jagt efter de nye HH vare?

hvad ville i vælge?
hvad ville i anbefale og hvorfor?

håbede på og kunne holde mig på en budget omkring 30.000,- er det realistisk.

kom gerne med indput..
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Fudji.
Du kunne lige så godt spørge hvormange der kan lide din søster, hvis du har sådan en
Der er ren religion og et farligt spørsmål at stille, for nogen kan lide et og andre noget andet. Der er så også dem der vil noget helt tredie.
Her skal du bruge din sunde fornuft, og det kan sikkert betale sig at tage en ældre med på indkøb. Måske du endda kan få en god rabat ved at købe alt samme sted.
Ja, det er rigtigt

Jeg købte mit hos Skousen - pressede dem på prisen med de bedste priser jeg havde fundet på nettet - der gik lige en dag inden de sagde ja til at levere til de samme priser.

Det gav så en rabat på deres listepriser på 35 %.

Det drejede sig om en ovn, emfang og bred induktionsplade - mit valg var så Voss - det har jeg været godt tilfreds med - efter 5 år fik induktionspladen en skade - men det var på grund af overspænding ( vejret ) - så forsikringen dækkede næsten hele reparationen.

Jeg har så senere købt et amerikanerkøleskab i Polen - 30 % billigere end den billigste danske netbutik ville have for det samme skab.

Hvis du har mod på det er der en del penge at spare ved at købe i Polen - jeg har været der en del og er meget forbavset over priser på hvidevarer og byggematerialer - meget billigere end DK.

Du skal jo så finde en metode til at få det fragtet hjem - det er ikke så svært - der er masser både polske og danske vognmænd der kører Polen/Danmark.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Det er selvfølig rigtig, men kunne være der var nogen der havde fået gode eller dårlige efaringer, havde selv tænkt på voss, Siemens eller bosch måske
Skrevet af EISOE på 17 feb 2011 20:30
Ja, det er rigtigt

Jeg købte mit hos Skousen - pressede dem på prisen med de bedste priser jeg havde fundet på nettet - der gik lige en dag inden de sagde ja til at levere til de samme priser.

Det gav så en rabat på deres listepriser på 35 %.

Det drejede sig om en ovn, emfang og bred induktionsplade - mit valg var så Voss - det har jeg været godt tilfreds med - efter 5 år fik induktionspladen en skade - men det var på grund af overspænding ( vejret ) - så forsikringen dækkede næsten hele reparationen.

Jeg har så senere købt et amerikanerkøleskab i Polen - 30 % billigere end den billigste danske netbutik ville have for det samme skab.

Hvis du har mod på det er der en del penge at spare ved at købe i Polen - jeg har været der en del og er meget forbavset over priser på hvidevarer og byggematerialer - meget billigere end DK.

Du skal jo så finde en metode til at få det fragtet hjem - det er ikke så svært - der er masser både polske og danske vognmænd der kører Polen/Danmark.



He he.. Og I har jo daglige transporter til KK i polen og retur.. 


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Ja, sorry

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis