Pillefyr

Hej

Hvis man nu skal ud og have et nyt pillefyr til nogle rimeligt billige penge er det så muligt at få noget ordentligt??? mener er feks en woody eller scotte et forholdsvis fornuftigt køb eller skal man op og give +30.000 kr for et fyr??

Mvh

 

Thomas

Hej Hvis man nu skal ud og have et nyt pillefyr... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kører med en Scotte. Mener det er en 34Kw, men har neddroslet den da den ikke arbejdede hårdt nok. Virker meget fint. Jeg opvarmer ca 350-400 kvm.

Besøg min side om rengøring på rengoeringstips.dk

chefen25: Du har sikkert ret m.h.t. kedlen. Dog hvis du ser mit forbrug/min omkostning og holder det sammen med, at det er en ringe spansk Roca kedel, der er konstryeret til piller/fastbrændsel og olie (1), er det da ikke så ringe endda. Den er bare for sølle isoleret. Men 4-5 ton/årligt er OK for mig. Min nabo gider ikke isolere, så han bruger over 20.000 i olie/årligt på 85 kvm. Det luner helt her over.

 

Tror konklutionen må være at et scotte eller woody pillefyr med kedel er et udmærket køb til prisen....... så mon ikke det er det det bliver....... lige en tur til Kina(diæt-penge)+ en masse overarbejde så er den vist bestilt hjem :-)

Mvh

 

Thomas

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis