Firma med adresse hos Skat

Hvad skal jeg lægge i det, når et firma har adresse hos Told og Skat, Som f.eks.:

Den Lange Pensel v/Morten Silkeborg Nielsen
31554195
c/o SKAT
Sluseholmen 8 B
2450 København SV <a id="ctl00_BodyPlaceholder_FindSimilarAddresses" href="javascript:__doPostBack('ctl00$BodyPlaceholder$FindSimilarAddresses','')">

Firmaet virker reelt, har talt med ejeren, lader til at være en fornuftig mand.

Er det normalt at firmaer har adresse hos Told og Skat i forbindelse med noget helt uskyldigt som at firmaet lige har flyttet eller hvad ved jeg?

Eller er det et advarselstegn?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke hvorfor han har en c/o adresse til Skat, men allerede der ringer min alarmklokke.
Hvis man så samtidig googler firmaet er det ikke just positiv feedback der kommer fra div. kunder.
Så personligt ville jeg holde mig langt væk fra firmaet og vælge en anden til opgaven

 

Christian

I sønderjylland, Nordsjælland og københavn er dette meget normalt. Hvis man har et enkelmandsfirma og har adresse i Tyskland eller Sverige, bliver man nød til at opgive SKAT som adresse hvis ikke man har et kontor eller lager i Danmark. Ellers får man ikke lov til at drive virksomhed.
Et mindre malerfirma kan derfor have adresse hos skat pga. Manglende fysisk adresse i DK

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også