giantco sprint 4 takt

hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun 30 km/t!! Hva skal jeg gøre for at få den op på ihvertfald 50km/T, tænkte på en cdi box uden begrænsning? Men aner ikke hva jeg skal ligge mig ud med først, mener altså hvis jeg kan nøjes med og gøre en ting i stedet for flere. Pleace hjælp mig tusinde tak


Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
110 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du har ret med at du skal sætte en ubegrænset CDI boks i.
Det rigtig at på nogle modeller kan man fjerne en ledning eller save i boksen men jeg har ikke hørt at dette er muligt på en Giantco.
Men hvis vil du doner din CDI boks til mig så kan jeg skilde den af og måske finde ud af det men det hjælper selvfølgelig ikke dig.
Du skulle gerne kunne køre min + 45 kmh hvis du har fjernet ringen, ELLERS er der noget andet galt !!
Du kan ikke fjerne ledninger i din model vil der kun være 4 ledninger, den eneste mulighed er at købe en ubegrænset CDI hos PROTUNA, vi har prøvet at købe i DK men i værste fald kan de overhovedet ikke starte med dem de sælger i DK.

Du er sikker på at du har fjernet ringen ??

Kim Kaare

ja men hvis jeg lige kunne få et rent billede af den men den var ingen ring men ved jo ikke om den sider fast på noget

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Annonce
så man ikke rigtigt lægger mærke til den

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
okay hvis man fjerner den hva skal remmen så køre oven på

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
og sider den fast eller ligger den løst

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Kileremmen køre på remskiverne ikke på ringen.
Og der er en bøsning under ringen. Ringen sidder bare løst omkring bøsningen og gør at remskiverne ikke kan komme helt sammen så man ikke kan komme op i højeste "gear".
Svare til hvis du har en scooter med 5 gear også du ikke kan bruge de 2 øverste eller sådan noget.

Ringen ser sådan her ud : http://www.thansen.dk/product.asp?c=4947420858&n=-2116160319&pn=-1841317188
Der er yderligere 100 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis