giantco sprint 4 takt

hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun 30 km/t!! Hva skal jeg gøre for at få den op på ihvertfald 50km/T, tænkte på en cdi box uden begrænsning? Men aner ikke hva jeg skal ligge mig ud med først, mener altså hvis jeg kan nøjes med og gøre en ting i stedet for flere. Pleace hjælp mig tusinde tak

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun... Vis hele indlægget
110 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja den ser fin ud

du kan vel stadig ikke klæmme scooteren over 25 kmt.!
nej præcis

men der må være et sted på scooteren der "løber" trægt.!

har du undersøgt om kobling tager fat.!

eller begrænser plade i variatoren.!
hvordan kan man det undersøg koblingen og planden i varioen går lidt stramt

Annonce
Har en sprint sport den har rendt 5300km og er fra 09 med fjernet ring, skrue og luft den kører omkring de70 hvis man skal tro på speedometeret, før min begrænsning slår til "tjekket på valby bakke he he "
Da du siger den kører 25 er jeg ret sikker på det ikke er en begrænsning!
Men mere et problem med optræk det skyldes tit manglende kompression, brændstof indstilling eller rullerne i varioen/gearet eller for slap koblingsfjeder.

.... hiv den op på den højeste bakke i miles omkreds og tjek om ikke lidt tyngdekraft kan hjælpe den over de 25
i den lave fart kan du evt. få en folkepensionist til at skubbe lidt bag på :-) .....

Tjek tændrøret er "kakao farvet, er det mørkere .. for den for lidt luft er det lysere for meget luft". Pill evt. helt luftfilter slangen af ved karburatoren for hurtig tjek om den for aaaaaaalt for lidt luft.
Sprinten har et dødt hul nede omkring de 30/40 km/t der gør at den trækker meget dårligt op over de 50.
Har du tjekket om det er det hul du havner i ?
Sæt en sprit tus streg på varioen "hvor kileremmen kører" for at se om den presser varioen nok sammen.. minst 5/7 dele af stregen skal helst forsvinde ved max hastighed.. prøv evt. at købe et par 4.5g og tjek forskellen." kan fås hos th fra 49,-

Hvis du bor i københavner området vil jeg godt tage et hurtig kig på den..

Stavefejl og andet krims krams er gratis...
Skrevet af hans2.hansen på 02 maj 2011 19:50
eller blindrøret på forrør.!
Der er så vidt mig bekendt ikke blindrør på en stnd udstødning på en 4 taktet , ikke at det ikke findes .........

Går udfra at ingen respons er lig med at problemet er løst, men jeg må indrømme jeg er meget bysgerrig efter at høre hvad problemet skyldtes og hvordan du fik det løst...
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis