Tyverialarm uden tilkald

Hej

Jeg vil gerne anskaffe en tyverialarm til mit 1 plans hus.

Det skal være en enkel en, som er pålidelig, skal sende en sms ved alarm og ikke være for dyr.

Havde forestillet mig en med et kontrolpanel indenfor døren hvor man taster en kode for at slå alarmen til/fra. Desuden tilkoblet 1-3 PIR (rumfølere) og evt en eller 2 dørkontakter.

Nogen der kender en god alarm til opgaven eller har en selv?

Hilsen Steen
Hej Jeg vil gerne anskaffe en tyverialarm til mit... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af bredum på 16 feb 2011 21:26
jeg har købt en løsning fra tnm it www.tnmit.dk, gav omkring 2500 kr.


Jeg synes kun den side handler om landbrug og alarmer for foderautomater?
Ok, så han har sneget sig ind som en tyv... sikkert morsomt at se.
Synes pt mit valg står mellem Gripo 6850 med gsm modul til 1999 kr eller harald nyborgs med gsm modul og opkalder til i alt ca 2100.

Harald nyborgs er billigst at udvide med flere rumfølere mm.
Annonce
Så er vi ude i, man får hvad betaler får
Brug G4s de er gode hurtige og bilige hvis alarmen går kommer der en vagt og tilser huset

mere info på: www.g4s.dk
Skrevet af dlpet på 20 feb 2011 12:07
Brug G4s de er gode hurtige og bilige hvis alarmen går kommer der en vagt og tilser huset

mere info på: www.g4s.dk

Ja, når de er helt sikre på at tyven er væk kommer der MÅSKE en og ser hvad der er sket.

Jacob
Så er alarm-anlæget købt og opsat. Det blev startsættet fra HN til 799 kr. har bestilt SIM-kort til den. Når det kommer køber jeg det sidste udstyr. Så nu er jeg helt tryg
Nu er det vel ikke G4S, (el andre alarm-selskaber) der skal fange indbrudstyve. Primært skal de lukke evt huller/afdække skader, så evt inventar og andet ikke bliver skadet af evt regn.  Det er politiet der skal fange indbrudstyve......
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis