Honda 600 cbr

Hej.
Jeg kigger lidt på en honda 600 brf fra 93-94 kørt omkring 40000 pæn, men jeg har ikke rigtig en ide om hvad sådan noget må koste, og noget andet er, kan man kommer af med sådanne en fætter igen
Håber, at der er nogen som kan komme med en god vejledning.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min fornemmelse er, at det er meget, meget sværere at sælge en MC, end det er at købe!
Endvidere fornemmer jeg, at der er ikke den samme interesse for MC som der var for 10 år siden. Hvis jeg skulle ud at købe i dag, ville jeg byde meget beskedent på varerne.
Jeg har selv opgivet at sælge min 1976 Honda CB 750 ikke mindst som følge af, at den koster nærmest gratis at have stående indregistreret som veteranmaskine på meget billig forsikring og kvart vægtafgift. Den er jo god at have!! :-))

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har jo haft 4 mcer i min unge dage, men har ikke rigtig fulgt med her de sidste år eller mange år. Jeg vil forsøge, at tænke mig om inden et køb. jeg vil jo nok sælge igen på et tidspunkt så det er jo da vigtig at vide lidt om prisen.
kmt jeg går ud fra at din mc er i orden?? Kan den køre til italien og hjem igen?? kan den det kan du smide nogle billeder og en pris til [email protected], da jeg godt kunne være interesseret.
mvh
alte-kr

Ps den jeg har kigget på koste ca 30000

<p>&#160;</p>
Det vil nok være meget dristigt at udstede en garanti for, at den ville kunne gennemføre en tur til Italien, men skulle jeg selv gennemføre en sådan tur, ville det nok være denne maskine, som jeg ville have mest og stor tiltro til ift. mange andre maskiner.
Den er jo ikke stresset som så mange nyere maskine og den har vel et egentlig et godt ry.
Moeren og jeg har da været på nogle, godt nok få, ture af længere beskaffenhed med voldsomt meget oppakning. På en tur til Sverige, havde vi bl.a. 12 flasker rødvin med
Nej den har ikke sidevogn.

Den har ikke været ude at køre de sidste 3 år, men står med nr.plade. Jeg har besluttet mig for at få fat på en ny akku til den og pumpe dækkene, så den er klar til sommeren!

Prisen kan jeg slet ikke leve op til. Den her kan nok kun koste til ca det halve.

Jeg vil støve den lidt af og tage nogle fotografiske aftryk!


Med venlig hilsen
ktm

 

Hejsa..
Kan da godt ske jeg tager fejl, men er der ikke en masse typer cbr 600..??
Men det du kan gøre er jo at ringe til en honda forhandler, sige du har en cykel, som den du ønsker at købe, og høre hvad han vil give for den.. det giver da et lille praj om hvike prisleje den burde ligge på.
Meeeen man kan jo også gøre livet for svært. Hvis det er den du vil have og pengene ikke er det store problem, skal man vil også bare fyre den af.. ;-) det er slet ikke sikkert at du vil af med den igen :-)
Mvh Jan J
Annonce
Hej ktm ser frem til ar se nogle billeder af din mc
mvh
alt

<p>&#160;</p>
Så vidt jeg kan se, står du i et dilemma. Køber du en cykel, som den her til måske 30-35.000 og bliver glad for at køre mc, men gerne vil have lidt mere, får du ikke de store penge i bytte. Køber du lige nu den du drømmer om og pludselig ikke gider køre mc mere, står du med hatten i hånden. Det er en stærk cykel uden skavanker, bortset fra kædestrammer og ensretter, men det ER en gammel tøs. For 20-25 kilo mere, får du en væsentlig nyere cykel. Det er vel den gammle udgave af Féren du kigger på?

 

Det tror jeg det er, men jeg behøver ikke så meget motorcykel. Det er jo kun til at trille en tur i ny og næ med og måske en enkelt tur ud af landet. Jeg er ikke fart gal på den måde, men kan bestemt godt lide lyden af mc!! Tænker også lidt på xj 600, men jeg kan se . at de ikke holder prisen som honda gør.
mvh
Alte

<p>&#160;</p>
Jeg har ikke glemt dig Alte, men den er kommet ind bag lidt rigeligt andre rare sager!

Med venlig hilsen
ktm

 

lyder stort) ktm

<p>&#160;</p>
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis