diverse træ

Hej allesammen

nogen der kan give mig nogle gode råd til hvor jeg kan købe træ materiale til diverse ting mest skære brætter og træskilte m.m.
men også andre små ting.

mvh
Tomas


Tomas

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan nok bedst betale sig for dig at du dapper ud til en tømre eller snedker og forhører dig om han har nogle rester !
Når det er så små dimentioner er det nok ikke noget du kan købe på en trælast.
Husk at skærebræder o.l. laves i Bøg og skilte holdet længst hvis de laves af Eg.
Der er godt nok langt fra kolding til Aars, men skal du ud at køre en tur i foråret eller sommer, kan du skrive et indlæg, så får du et link til min hjemmeside. Jeg har fuglekirsebær, eg og lærk. til meget små priser.

O.H.

hej, jeg ved at jeg er sent på den, men hvis du skal bruge noget HELT specielt træ, som du ikke finder i enhver trælast osv. så tag et kig på DICK.BIZ det er en tysh hjemmeside som har ALT hvad en træ-nørd har brug for ( træ-nørd er skam et rosende ord, er jo selv en )

håber du kan bruge det, og alle jer andre også
Skrevet af michael80 på 07 mar 2011 18:12
til et stak spækbrædter ville jeg overveje at købe en bordplade ved jem og fix eller silvan eller bauhaus og skære op
Hrrrrrrmmmmm ! det bliver nogle dyre uhandige spækbræder

ja jeg vil sgu nok købe en bordplade og skære op i passende længder kære håndværker:-) det er vel den billigste måde jeg kan komme på
hvem siger det skal være billigt? bordplader? helt ærligt, nu ved jeg ikke om du har prøvet det, men. jeg har istandsat min søsters køkken, nye bordplader låger osv, og resterne brugte min far som skærebræder, og de holdt ca 1 md inden de begyndte at gå op i limningerne. hvis du skal ha et ordentligt skærebrædt så køb et! eller!! køb nogle planker/stave og lim dine egne sammen, med en kvalitetslim, ikke den hvide hobby lim fra panduro ell lign, men en gul trælim.

udover det purgte han jo hvor man kunne købe træ, og det kan man jo mange steder, har selv brugt DICK.biz mange gange og det er en utrolig god service og knowhow de har, samt vejlinger om hvordan og hvorledes

jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis