ophængning til bordplade

Skal ha monteret en bordplade i mit bryggers pladen er 2020x800x40 hvilken ophængning
opbygning ville være bedst til formålet, der skal os være vask i.Har ik så meget plads på bagvægen da der er en del rør . Kan sagtens svejse nogle store vinkelbeslag sammen men ved ik om det er den rigtige løsning tænker os på belastningen???

Påforhånd Tak.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad skal bordet bruges til. Renoverer en V6-er eller flå en rødsptte?
Hvorfor ikke bare lave de vinkler, en 2-3 stk. og monterer dem i væggen. Med den bolt-skrue- og plugtype der passer til væggen om det nu er murværk, Leca eller let ydervæg.
Så holder det nok til det hele.
Enten nogle vinkelbeslag der forankres godt i muren, eller med nogle ben i fronten!
Meget gerne med en skråstiver så langt ude det kan komme.. det styrker enorm på trykket fra bordpladen (når der er et par stykker der sætter sig på pladen...

Jeg går ud fra at du ikke er intereseret i at lave et forstykke med låger til nogle skabe!

MVH Njord

MVH Njord
Nej har ikke tænkt mig at skulle ha nogle skabe ,overvejer os vinkler men har kun plads i enderne til dem tænker på tryk mit på pladen måske man kan understøtning forstærkning af pladen men skal os ha plads til vaskemaskine og bordret skal jo ik blive for højt

Skal bruges til hvad man ny bruger et bryggers til, motor høre til i værkstedet

Vægen er armeretbeton..
Men selv om der er rør langs væggen så kan du vel lave en specialvinkel som kan monteres nogle cm fra væggen.
Vinkler kan godt side i enderne uden rør er i vejen men så er der et stort spænd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis