festool forlænger / samlingssæt til føringsskinne

Jeg har tænkt på at købe en dyksav fra festool og så skal man selvfølgelig have en føreskinne med det jo klart ;o)

Så jeg overvejer om jeg skal købe 2 på 1.40 og en forlænger eller om jeg skal købe en på 3 meter. Problemet er bare at en 3 meter lang skinne er lidt uhandy når man skal ud til nogen og arbejde.

Men er der nogen som har prøvet med en forlænger og kan svare på om det virker lige så fint som én lang skinne eller om der er en forskel på det.

Hvad siger i?
Jeg har tænkt på at købe en dyksav fra festool og... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hehe ja det er lige det.. kender ud ikke nogen i byggemarkeder der forhandler festool.. jeg kender en der arbejder ved en forhandler så jeg får næsten indkøbsprisen .... Men alligevel koster Kapex 120 10.000 + moms inkl bord og land... men det er stadig 5000 mindre en normalt...

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Næh desværre gør jeg ikke.

Jeg kender kun en eneste som er selvstændig og han er inden for rengøring.. Man kunne så sige han udvidede firma med lidt renovering men på det punkt vil jeg sgu ik blande ham ind i det så hellere spare sammen så man har pengene selv og så kan jeg jo også melde det under tools for profit når deres side ellers gider registrere noget af det man laver...

Men omvendt set så er det også rart at glæde sig til at få nyt værktøj.

Jeg får nyt værktøj og så ryster konen på hovedet af mig og konen køber endnu et par sko eller en håndtaske som hun ellers har så rigelig af i forvejen og så ryster jeg på hovedet og så er vi alle glade aligevel he he
nemli ja.. det der tools for profit giver jeg heller ikke meget for.. har egentligt ikke fundet ud af om der er nogen reel fidus i det for private der ikke køber hele tiden.. Jeg registrere kun nyt grej for at få mere garanti og det klare min kammi også

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Jeg ved ik efter sigende skulle det jo være noget point system i det så du kan spare nogle points op og få noget ud af det senere.

Selv har jeg prøvet en million gange efterhånden at registrere min boremaskine der, men den nægter at godtage det nummer den har hvilket jeg ikke forstår. Så prøver jeg at bruge deres kontakt form og virker den? Nej heller ikke den virker.

Så når jeg har fået penge nok til mine nye maksiner vil jeg prøve at registrer dem og hvis det ik virker så kan de sgu også bare passe sig selv...

Man burde måske nok få sig et seriøst direktør job for at få penge nok til at købe alt det festool man har lyst til he he

Det er jo et rent slaraffenland at kigge på deres hjemmeside
Ikke meget fidus i Festool Tool Point når man er privat mand, så skal man da virkelig købe meget hvert år...
Nej tak det har jeg fundet ud af.

1 boremaskine, 1 dyk sav, 1 stik sav og du har stadig ik nok til at tjene nok points og du har kun 2 år til at gøre det i :o/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis