transport af glas til drivhus.

Hejsa folkens.. jeg skal på fredag op og hente glas til drivhus. Jeg skal køre en tur på små 50 km med trailer. Skal have 50 stk 80x90x3 som jeg kan regne ud vejer ca 8kg stk. Så de kan være på min trailer, men hva skal jeg lige gøre for de ikke går i stykker på vej hjem?

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan vælge mellen at lægge bølgepap imellem hvert lag ( kan købes i ruller) eller stille dem på højkant stående på bølgepap med et stykke papir imellem hvert glas og så køre pænt hele vejen hjem.
Du skal dog nok regne med at nogle af dem går itu, gammelt glas er helt afhærdet og rimeligt skørt.
hmm har ikke noget de kan stå i så det må være pap imellem så.. :-) Det er noget et arbejde da..

Skrevet af M. Andresen på 13 feb 2011 19:44
hmm har ikke noget de kan stå i så det må være pap imellem så.. :-) Det er noget et arbejde da..
Brugte papkasser der er gjort flade og jævne så i en 2-3 lag så har du en fin bund de kan stå på.

hey folkens.. jeg har fået fingre i sådan en palle til oprejste vinduesrammer.. så den skulle kunne klare jobbet.. men skal der noget imellem glassene, når de står op??

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis