dragebåd præstø

hvordan F kan en efterskole sende 13 børn og 2 voksne ud i en kuling med en overdiminsioneret kano jeg er fandme rystet hvis jeg havde haft et barn ombord ved jeg ikke hvordan jeg havde reageret

der er altid solskin bag skyerne

35 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja hvad skal man sige.... rystende!!!

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
??? hvor mange gange er du ikke selv taget ud når det har været slem væer eller hørt at det vil blæse op
JEG ved at jeg har selv gjordt det og været heldig entil nu
man aftaler med de andre at mand sejler ud og været ser ikke så slemt ud og mand har høre at det moske vil blæse op men metalogerne har taget fejl så mange gange så det gør de nok osså denne gang
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Nu skal man kende historien..
Fladt vand og let vind da de tog ud.. Så begyndte det at blæse op og læren aflyste rekordforsøget og vendte om.. det var i den vending at de kæntrede.. alle blev sendt mod land i samlet flok, men læren blev tilbage for at hjælpe en pige.. det kostede ham livet.
Jeg tror ikke at der er nogle der sejler der ikke har prøvet at blive overrasket af vejret uanset hvad vejrudsigten siger.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

en skide kanolignende nødeskal totalt overlæsset hører ikke hjemme i a haw i febuar måned og helt uden hjælpemidler eller en biltelefon og vejrudsigten havde sagt kuling kan ikke finde på mange undskyldninger

der er altid solskin bag skyerne

ja optimisten husk nu at pus og poler din glorie det er rigtig at det er en forvokset kano MEN den er siker end mange andre både de findes i mange størsele fra 2 plus styrmand til 150 plus styrmand og trommer
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Annonce
Du bliver nød til at holde dine fakta rigtige før du sviner en død mand..
Jeg vil ikke deltage i denne debat mere når det skal drøftes på din fantasi.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

mener overhovedet ik det har noget med fantasi at gøre det er fakta der ligger 6 i koma og en er død sviner ikke en død mand til men en efterskole som bare har overset alle tilladelser og alm fornuft samt godt sømandsskab

der er altid solskin bag skyerne

Ok.. hvorfra ved du den var overlæsset?? og hvordan kan de ringe efter hjælp hvis ikke de havde telefon med.. ??
Ulykken var også sket med en tilladelse...
Det er altid så nemt at se bagud.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

der blev ikke ringet efter hjælp ifølge tv var det en 15årig pige som svømmede efter hjælp

der er altid solskin bag skyerne

og 15 personer er i mine øjne mange i sådan en balje.og ulykken var ikke sket hvis de havde haft en tilladelse da den kun havde fået en tilladelse til at sejle om sommeren

der er altid solskin bag skyerne

Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis