Ordentlig lednings detektor

Jeg så en på en video for et stykke tid siden. Den kunne fortælle dig hvad den fandt om det var ledning eller metal og den kunne også fortælle hvor langt inde i træet det var så man vidste om man godt kunne bore 2 - 3 cm ind.

Jeg har selv sådan en billig en som bare fortæller mig at der er noget inde bag ved men ikke hvor langt eller hvad det er...

Så er der  nogen som ved hvor sådan en kan købes og evt også har erfaring med dem om de er pengene værd?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har sådanne en har. http://www.bosch-pt.dk/boptocs2-dk/Handwerk-Industrie/V%C3%A6rkt%C3%B8j/DK/da/gw/Detektorer/101302/Wallscanner+D-tect+150/23307/index.htm

Den er helt ok. men den kræver noget øvelse.
Jeg har dog oplevet at den ser spøgelser.

Jacob
Det ligner nøjagtig den som de brugte i den video.

Hva synes du om den. Er den pengene værd eller spil af penge?

Gætter på du måske ikke er helt tilfreds med den da den ser spøgelser
Det kommer an på hvad jeg skal.
Til nogle ting er den god. til andre er den ikke så god. Den lokaliserer ting super nøjagtigt. Det er dens største force. Ledninger kan/vil den ikke dybde bestemme. Det er ok. bare sted bedømmelsen er ok.
Det med spøgelset har jeg kun oplevet en gang Den så en ledning i en gasbeton mur hvor der skulle skæres hul til en dør. der var bare ingen ledning da hullet blev skåret. mystisk.

I betragtning af at jeg har købt min som firma og derfor ikke er så "dyr" som ved privat køb syntes jeg den er ok. jeg var blevet arrig hvis jeg havde købt den med moms og for skatte plagede penge. Så er det jo i realiteten over dobbelt op man giver for den.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis