Samkøb fra Toolstop

Hej Alle

 Er der nogen som skal have noget med fra Toolstop. Vi kan jo lige så godt spare lidt på fragten og bestille sammen.

Mvh
Henrik
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Løkke.

Ja vi er en del der handler hos Toolstop!
Jeg har selv handlet der og er rigtig godt tilfreds med deres service og de leverer hurtigt.

Fragten fra UK er så lille at det sikkert ikke kan betale sig at bestille sammen med mindre man bor nærmest dør om dør!
Forsendelser er dyre i danmark :-( Ofte koster det næsten det samme at sende pakker i vores lille land som om på den anden side af jorden!!

Men det engelske firma kan fint anbefales som leverandør. Og de er også fine at snakke med :-) Snup dem via skype, så koster det ikke ret meget :-)

MVH Njord
Heg har også selv handlet der et par gange og er rigtig godt tilfreds. Tænkte bare jeg lige ville høre om der var nogen i nærheden som skulle have bud med
er der ret meget at spare hos dem ?? jeg sad lige og kiggede lidt på nogle stiksave og rundsave som jeg står og vil købe når "budet" er der, og jeg syntes ikke rigtig at priserne var ret meget lavere end det jeg fandt i DK (vi snakker om 100,- besparelse ved 1000,- køb)

Er der noget specielt som virkelig kan betale sig at gå efter hos dem

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Evt prøv at kig på Idealo.de det er meget billigere i tyskland end i england og hvis du installere google chrome browser oversætter den alt automatisk til dansk eller engelsk

Hej.

Det er da muligt at en del varer er billigere fra tyskland.
Men da jeg checkede et Makita LXT 6oo sæt vaar de noget dyrere i Tyskland!

Prisen er incl forsendelse altså den rene netto pris :-)

Her er prisen 919 Euro plus forsendelse: 919*7,45 = 6846,55 Kr plus forsendelse.

Så her mener jeg da klart at kunne se en stro besparelae på den engelske pris.

Det er der lidt fedt ved toolstop er desuden at man kigger direkte hos forretningen og derfor kan de de sjove kombinationer der ofte giver en rigtig fordelagtig pris på samlede sæt.

Den tyske side du henviser til er en søge maskine, fint nok hvis man ved at det er lige den eksakte vare man vil finde og kun den... lige som pricerumnner etc....

Men valget er jo frit for hvor og med hvem man vil handle....

MVH Njord


MVH Njord
Annonce
De savklinger jeg har kigget på er under halv pris af hvad jeg kan få dem til herhjemme
Ja okay. Sættet der var billigere men mange enkelt ting er billigere. Man kan jo bruge toolstop til at kigge rundt efter modeller og så prøve at kigge på idealo.
Jeg ved ikke om det er samme sæt du også har fundet i tyskland eftersom der er flere LXT 600 Kits på toolstop er der 5 forskellige og prisen variere med 1500,- cirka fra billigst til dyrest.
Og jeg skrev jo egentligt bare for at vise en anden side, da jeg selv kigger MANGE steder før en handel. Også i DK. har da selv lige købt en skruemaskine i DK da den var billigst her på en kampagne pris.
Jeg kan kun sige at af alt det værktøj jeg har og skal til at købe. Kunne jeg ikke personligt finde det billigere hos toolstop.

LIge den sidste kommentar inden jeg "melder fra på denne tråd" for det er naturligvis fornuftigt at checke prisen inden en handel og det flere steder naturligvis :-) Specielt i udlandet er det rart at kende til gode oplevelser inden man handler! Jeg har tidligere selv forsøgt at handle hos en anden eneglsk shop og jeg kunne fint bestille på nettet. Men der koikke nogen vare og ikke nogen respons.. Så ringede jeg til dem ogh fik en forklaring om at de ikke handlede med udlandet! men ingen mail eller tekst der fortalte dette forlods. Efter et par opringninger fik jeg dem til at bekræfte (på mail) at de ikke kunne og ville effekture ordren!

Og det LXt sæt jeg nævnte hos Toolstop er netop det "rå" LXT 600 sæt. De ande LXT 600 sæt de kører med er med forskellige tilligst maskiner!

God vind frem over :-)

Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis