Tråden er låst

søges - stålskrog el båd

søges - billig stålskrog, båd eller jolle, m/u overbygning str. 16-23 fod.  Båd, vrag, dødt projekt eller lignende, sig frem  (også hvis i ved hvor der står en)

Dr_Lyn
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var vist ikke helt tydeligt formuleret, det jeg mente var at det skal være et stålskrog, de er ikke til at finde i den nævnte størrelse, det ender nok med at jeg må bygge en, men jeg ved hvad det indebærer og jeg har ikke så meget overskudstid så jeg er villig til at renovere lidt af hvert

Dr_Lyn
Jeg syntes ellers ikke den kunne misforstås, og tænkte godt nok hvad det lige var for en rust bunke du var ved at blive prakket på.
Men det bliver nok svært at finde en mindre stålbåd, det er jo egentlig kun havnevæsen o.l. der bruger den slags. Ud af den Danske lyst flåde tror jeg ikke der findes mere end 2-3 % stålbåde.
Hej Jeg har en båd som er lavet af karosseriplade Vil tro den er ca 5m, det kan undersøges! Har sendt en privat mail til dig ( vil jeg tro) er ny i dette forum, mit tlf. nr. står i mailen.
Annonce
Hvis du udvider din eftersøgning med beton som materiale så bliver dine chancer stærkt forøget. Hvis man har et stålvrag liggende er det jo intet problem at sælge den som gammelt jern
Jeg forstår bare ikke hvad du vil med en stålbåd, en glasfiberbåd er da væsentligt bedre og billigere at vedligeholde.
jeg gætter på at han ville bygge en lille stålbåd med meget motor i (slæbebåd).!
eller en mini isbryder.?
eller et stort projekt til halvplandede "speedbåd.!
Skrevet af hans2.hansen på 12 feb 2011 23:44
jeg gætter på at han ville bygge en lille stålbåd med meget motor i (slæbebåd).!
eller en mini isbryder.?
eller et stort projekt til halvplandede "speedbåd.!
Hvad har du nu indtaget Hans, du må altså ikke drikke noget der er stærkere end kærnemælk, du bliver så vrøvlet at "høre på "

Jeps, jeg vil bygge en lille havneslæber/arbejdsbåd

Dr_Lyn
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis