Spejlvendt spejl hvor ?

Trimmer mit eget hår men det kniber med motorikken når det i nakken skal tages så vil lave mig et frisørspejl af noget af det spejl der bytter om på venstre og højre.
Nogen der ved hvor det kan købes ?
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke noget frisørspejl der vender om på højre og venstre, når du holder et spejl bag din nakke og ser i et spejl foran dig er det rigtig vendt, så du må sætte et spejl op på væggen bag dig eller sætte det på et stativ bag dig.
Køb et web kamera med et langt kabel til din computer så du kan se din nakke på skærmen:-)
Det har jeg jo svaret dig på, du skal bruge et almindeligt spejl som du sætter op bag ved dig.
Bruger 2 spejle nu og når jeg flytter hånden mod højre er det venstre i spejlet og det magter min hjerne ikke rigtig at finde ud af så ser nogle gange lidt sjov ud bagfra
Derfor skal jeg bruge et stump spejl der "vender billedet" har oplevet det med spejlbilleder i andre ting kan bare ikke huske i hvad bortset fra de spejlrum i tivoli
To spejle i 90 grader vinkel klarer sagen. Men du får en lodret stribe i midten hvor de er samlet.

Bent.
Det kniber åbenbart for mig at formulere mig :-/

Hvis man kigger sig selv i en ske vender den billedet (venstre/højre).

Jeg leder efter en stump spejl med samme effect.

Nogen der ved hvor man kan købe det ?
Okay jeg ved ikke om du forsøger at tage pis på folk herinde eller hvad.....
Men hvis du kigger i et spejl bliver det spejlvendt (altså vendt om på højre og venstre)
Hvis de så kigger ind et spejl (Lad os kalde det spejl 1) for at kunne se det andet spejl (Spejl 2) så vil det blive spejlvendt 2 gange.
Så først bliver der byttet om på højre/venstre ved spejl 1 og IGEN ved spejl 2 men så er det jo byttet TILBAGE.
Så hvis du vil have spejlvendt det endnu engang må du igang med spejl nummmer 3.
Evt ved at have et spejl foran dig = spejl 1. Et spejl ved siden af dig = spejl 2. Og så et spejl bagved dig =spejl 3.
Der skal nok vinkles lidt her og der, men så burde du få, den effekt du leder efter.

I et spejl blir´der byttet rund på højre og venstre !.

 

Hvorfor blir´der ikke byttet rund på op og ned ???.


DK-Miljø
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis