Fodlister i farve ral 9010

nu har jeg lige købt nye døre og er igang med at sætte dem i, de er samme farve som min hoveddør som vi købte sidste år, dvs hvid ral 9010.

Nu skal jeg så bruge nogen fodlister til gangen, men jeg synes ikke de er samme hvide farve, de er ligesom mere hvide i det, kan man ikke få nogen der er samme farve som dørene dvs ral 9010??
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo en meget lille sag at male nogle foslister. Inden monteringen.
Ja det er ikke så svært, men meget nemmere at købe dem færdigmalet, de er som regel også pænere end jeg selv kan male dem..
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
der kommer vel huller i fodlisterne når du monterer dem, de skal som regel spartles og males.

http://www.lyrk.dk
ja men der kan jeg nøjes med at male de steder de skal fastgøres, og det meste af væggen er gibsvæg med træskelet, så der bruger jeg små stifter, det er ikke meget der skal spartles.
Du kan vist iøvrigt osse lime fodlisterne på. Hvis du engang finder den rigtige kulør.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også