DW 745, noget værd?

Hej alle.
Nu har jeg i et stykke tid overvejet hvilken bordrundsav jeg godt vil ha, og har nu fundet en dewalt (DW 745) til en fornuftig pris. Så jeg ku godt tænke mig og høre om hvad folk mener om den model? jeg skal både bruge den til let hobby, og semi seriøst arbejde (ombygning, og div møbel projekter) den kommer både til at skære i plade materiale, og massivt hårdt træ.
Alle erfaringer er velkomne, på forhånd tak.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa

Jeg har selv haft storebroderen, DW744XP, og det var en ganske udmærket sav. Såvidt jeg husker er den primære forskel vist motorstørrelsen. Jeg var rigtig glad for det gode parallelanslag med tandstangstyring, det virker altså. Jeg var til gengæld ikke særlig begejstret for motoren. Der står på Dewalts hjemmeside at den har softstart, men i så fald virker det ikke som jeg forstår det. Motoren startede med et ordenligt ryk, så man næsten bliver helt forskrækket. Jeg solgte min til fordel for en Festool CS70, hvilket bestemt også er en lækker sag.
Hvis du kan abstrahere fra motorproblematikken, får du en rigtig god sav efter min mening.

Med venlig hilsen

Anders

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor professionel en udgave du vil have. Men Gør det selv har sidste år testet Bordrundsave hvor Bosch PTS 10 Vandt. Så sådan en og så bruge lidt penge på 2 gode klinger var måske en mulighed.
De kan fås til pæne priser i Tyskland.
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/787576_-pts-10-t-bosch.html
Idealo.de er en side ligesom Pricerunner men bare på tysk. Google Chrome oversætter alt automatisk hvis tysk ikke er din stærke side.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis