Vi påtænker en Au Pair Lauhansen 492 8700 08-02-2011 14:39 Hej herinde.Min hustru og jeg påtænker at få en au pair.Vi er blevet selvstændige her efter nytår, og har brug for hjælp til hus og børn.Er der nogle herinde med erfaringer om au pair ?På forhånd tak The day you quit is the day you lose. 12 svar 1 2 › » Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 08-02-2011 16:05 Nu er det her jo en Lav Det Selv side, så det gør vi selv ! Begge mine forældre var da selvstændige i samme firma, de havde da ikke andre til at passe os. Vi opholdt os da i firmaet efter skolen, lavede lektier og gik til hånde, der var et lille sted hvor vi som små kunne tage os en lur, og de ansatte var da helt med på ideen. Vi var med fra vi fyldte 5 år. Jeres børn vil overhovedet ikke tage skade af samme oplevelse.Det er jo et spørgsmål om at prioterer, ind til børnene er 5-6 år går den ene af forældrene hjemme, hvorefter børnene godt kan deltage.I har jo valgt at få børn, så bare pas dem selv.
Lauhansen Trådstarter 492 8700 08-02-2011 16:45 Skrevet af Håndværkeren på 08 feb 2011 16:05 Nu er det her jo en Lav Det Selv side, så det gør vi selv ! Begge mine forældre var da selvstændige i samme firma, de havde da ikke andre til at passe os. Vi opholdt os da i firmaet efter skolen, lavede lektier og gik til hånde, der var et lille sted hvor vi som små kunne tage os en lur, og de ansatte var da helt med på ideen. Vi var med fra vi fyldte 5 år. Jeres børn vil overhovedet ikke tage skade af samme oplevelse.Det er jo et spørgsmål om at prioterer, ind til børnene er 5-6 år går den ene af forældrene hjemme, hvorefter børnene godt kan deltage.I har jo valgt at få børn, så bare pas dem selv. Du aner jo ikke et hak om vores situation og behov, så gem dine sure opstød til strikkeklubben på søndag. The day you quit is the day you lose.
ktm 8948 4540 08-02-2011 16:50 Tiderne har ændret sig meget Håndværker! Vi sendte for ca 40 år siden vores børn i pasning, fra de var hhv 14 dage og 2 månder gamle. I dag tjener de penge og betaler skat så vi gamle kan krydre røv her hjemme på pension! Det er alt for dyrt, at lade veluddannede mennesker gå og passe deres børn og da slet ikke i 5-6 år. Så bliver man jo også vanvittig af alt det skrig, hyl, bræk og det der er værre.! Du må forny dig! Med venlig hilsen ktm
Jacob Antenne 1861 08-02-2011 22:00 Der er vel noget au-pair klub/sammenslutning i din del af verden. Få nogle input der fra. jeg ved fra kunder at der er visse fejl andre har gjort for en. Jacob
Håndværkeren 20251 09-02-2011 01:29 Næh jeg vil ikke forny mig på det område ! Hvorfor tror du at så mange unge i dag har så svært ved at finde et ståsted hvorfor der er så meget kriminalitet blandt børn og unge. Børn i dag er et status symbol ikke en skid andet, for alt for mange menesker, og de bliver stort set fra fødslen anbragt på institution fordi forældrene har så forbandet travlt med at skabe sig en kariære. eller de tre V V V !Nok har du fået mig på andre tanker nogle gange her inde ktm. men her giver jeg mig ikke. Annonce
Lauhansen Trådstarter 492 8700 09-02-2011 09:10 Hvis nu folk der intet fornuftigt har at sige, holder sig fra tråden, ville det lette en del. The day you quit is the day you lose.
Håndværkeren 20251 09-02-2011 09:53 Skrevet af Lauhansen på 09 feb 2011 09:10 Hvis nu folk der intet fornuftigt har at sige, holder sig fra tråden, ville det lette en del. Du kan bare lade være med at læse mine indlæg, længere er den ikke. Alle har ret til at komme med deres mening her på LDS.
braat 97 3600 09-02-2011 12:59 Lauhansen, den slags mennesker er der alle steder desværre. Min søster har brugt filippinsk aupair og haft stor succes med det, det kan jeg kun anbefale. Hun laver både maden og madpakkerne, sørger for at de små kommer i skole, og gør rent mens de er væk, så det jo genialt
njord 6397 7120 09-02-2011 13:18 Det var så det arbejde Au-pair pigen udfører.... Men er der ikke også nogle forpligtigelser den anden vej rundt... OFFICIELT er det jo ikke bare billig arbejdskraft vi importerer for en kortere peride.... MVH Njord. MVH Njord
DS 306 7730 09-02-2011 13:34 det er der dersvære. mange uden nogel form moral der gør. min søster måtte rejse hjem fra italien. det var en ren arbejedes lejer. Mvh D.s At Sejle er at leve. Blue Dane 32. Årg 78