TDC mobilt bredbånd hastighed...

Jeg har købt TDC 15mbit mobilbredbånd

hvor mange dage skal man regne med der går inden de lukker helt op for hastigheden...

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Kent A på 06 feb 2011 16:16
Jeg har købt TDC 15mbit mobilbredbånd

hvor mange dage skal man regne med der går inden de lukker helt op for hastigheden...


Hvad mener du med lukker helt op?

Prøv at se her  

http://www.3.dk/Privat/Mobilt-bredband/Abonnement/EazyInternetPremium/


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
der kan gå op til 5 hverdage. da vi fik vores opgraderet, fik vi også et nyt simkort. men det virker kun et par dage. For som de sagde, så var der altid noget tid på nye simkort. jeg ringede og brokkede mig, så efter 5 dage var vi kørende

 sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

Ja det er jo typisk TDC, godt man ikke har været kunde der i mange år..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
kan man jo så diskutere. har aldrig været andre steder udover 2 mdr. i et andet selskab. men gik sgu tilbage igen. fin service, og god behandling.. og deres tv produkter, tror jeg ikke få's billigere...

 sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

Skrevet af vba52 på 06 feb 2011 17:41
kan man jo så diskutere. har aldrig været andre steder udover 2 mdr. i et andet selskab. men gik sgu tilbage igen. fin service, og god behandling.. og deres tv produkter, tror jeg ikke få's billigere...

He, TDC er og forbliver en gang skod, og service har de intet af...

Desuden har 3 også meget bedre dækning samt 10GB mere data for samme pris..

Mener du selv det er god service man skal ringe ind for at få hvad man betaler for ?

Nu taler vi ikke om TV men internet

Du kan prøve at se her hvad folk mener om TDC, så du kontakt for nogle uger siden ?

http://ekstrabladet.dk/find/?q=TDC&eb_sog=S%D8G





Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
ja, det så jeg, men men husk det var de dårlige eksempler der selvfølgelig blev vist.
Helt ærligt, hvorfor tror du de stadig har kunder, hvis de er så dårlige. Nej man skal ikke ringe for, at få hvad man betaler for, hvis Kent A, havde læst sit velkomstbrev, eller sin aftale, så står det deri. Det gjorde det i hvert fald i vores, samt hvilken dato, at det vil køre..
Nu var det jo slet ikke det tråden handlede om, men du kan jo oprette en tråd, hvor folk kan komme med deres mening ang. teleselskaber...

 sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

Den tråd køre skam allerede..

Min fætter ringede ind for 1 md siden fordi han kunne se han var opkrævet 3md fast IP til hans internet linje, det var ikke noget han havde bestilt, det tog de 150kr for, så han brokkede sig hvorefter en rare dame sagde " Jamen det modregner vi da bare" og så kom der et brev " Ja vi modregner 50kr ved din næste regning" 50kr ?

Bestiller man et produkt kommer der et brev hvor der i står man har fraskrevet sig sin 14 dages fulde retur ret, det er IKKE lovligt..

Så ja pisse godt firma, og de har mange kunder fordi folk desværre ikke ved bedere og ikke tør skifte til nye ting, det er jo "uha så farligt".. Næh du TDC lever af gamle "trofaste (Det har et andet navn, dumme kunder)" du ved de der ældre som har haft tlf hos TDC siden de skulle dreje på en skive,  TDC har sågar oplært manage af deres sælgere til at tage røven på den gruppe kunder..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej..

det er sjovt nok når der bliver nævnt tdc kommer der altid alt mulig mærkelig inlæg om alle deres svine streger...

Men det er jo ikke hvad mit emne handle..

Jeg har lige tester min hastighed...

Med 16% dækning har jeg en opload på 1.06mb og dowload 1.20mbit...
Kent A : Det kommer meget an på hvor langt du har til nærmeste antenne, og hvilken protokol denne understøtter samt hvilket modem du har modtaget fra TDC (Ja der er stor forskel), at TDC så lover en masse de ikke kan holde tja sådan er det jo, jeg ved personligt godt hvor mine penge de skal hen...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
TDC lover en masse de ikke kan holde fin service, og god behandling skal man lede længe efter ved TDC
Men de har jo MONOPOL på deres kobber ledninger i jorden
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis