TDC mobilt bredbånd hastighed...

Jeg har købt TDC 15mbit mobilbredbånd

hvor mange dage skal man regne med der går inden de lukker helt op for hastigheden...

Jeg har købt TDC 15mbit mobilbredbånd hvor mange... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kent A.

Jeg roder lidt med en portal om mobilt bredbånd, og jeg vil lige høre om du vil afsløre hvor i landet du bor, altså bare byen.

Jeg er meget interesseret i at tjekke dækningskort kontra folks praktiske oplevelser.

Der sker mange underlige ting i øjeblikket på det marked. F.eks er TDC`s dækningskort ikke opdateret side Oktober 2010 og Skyline kalder nu deres nye forbindelse for en 4G forbindelse, selv om den bygger på Wimax og 3g teknologi.

Med andre ord, gad jeg godt at vide om du bor i et område, hvor TDC ifø. deres dækningskort lover 5 mbit hastighed???


Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Noget der hedder erslev på mors
Skrevet af Kent A på 09 feb 2011 18:35
Noget der hedder erslev på mors

well, udfra TDC's eget kort så burde du MAX kunne modtage 5mbit...

Så siger det lige igen, TDC lover en masse men holder ca 2% af det...

http://tdc.dk/element.php?dogtag=s_help_mobil_dkort

Kig du lidt på det kort

Og så er det en ret god idè at undersøge ting før man bestiller....


Happy surfing

PS : TDC lovede for snart 3 år siden en 3G højhastigs antenne i det område mit sommerhus ligger i, det er til dags dato IKKE sket... (Nej grundet tekniske problemer har dette ikke været muligt... "luk nu røven TDC"..), den er til dags dato ikke kommet, at jeg så skiftede for 2.5 år siden er en anden sag

Vi kan også kigge på hvad der er sket med "service" hos Fullrate efter de er opkøbt af TDC, den er forsvundet, skal vi tale lidt om Cybercity ? hvor der opkøbes, skiftes lidt farver på hjemme siden, vi fixer et andet navn og tralala så hedder vi "Telenor" dog med andre farver, men nu da vi er ejet af TDC så yder vi lorte service

Det er til at grine af...

TDC er og forbliver en joke....


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Kent A på 06 feb 2011 20:27
Hej..

det er sjovt nok når der bliver nævnt tdc kommer der altid alt mulig mærkelig inlæg om alle deres svine streger...

Men det er jo ikke hvad mit emne handle..

Jeg har lige tester min hastighed...

Med 16% dækning har jeg en opload på 1.06mb og dowload 1.20mbit...


Så  køre det jo for dig og TDC
Med 16% dækning en opload på 1.06mb og dowload 1.20mbit...
Det er meget normal hastighed
Prøv uden for så stiger din hastighed nok 30 40 %    
Annonce
Det sjoveste ved deres egen " Undercover boss" er næsten at TDC's egen kommunikationschef ikke kan finde udaf at omstille en TLF fra en afd til en anden

Prøv se DR's Undercover

der var en gang en hjemmeside der hed http://bash.org den findes sikkert stadig, men jeg er holdt op med at bruge den, læser helst sjove ting om TDC

Så kan de der gamle naive tosser som (Beskrevet før) der ikke aner bedere sige hvad de vil... prøv læs jeres egen regning hvis i altså kan.. man skal fandme være udannet "can. ma paraply" for at tyde deres latterlige regninger.. MEEEEEEN det tænker Hr. & Fru. Danmark jo ikke på, det er ting der er tilmeldt deres PBS.. (Altså deres BUTTFUCK konto DD)

VÅGN OP

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej igen Kent

Kunne du ikke tænke dig at spare 50% og opleve samme hastighed?

Jeg synes du skal ringe ind til TDC og forklare at du oplever 1 mbit download og at det er en meget lav hastighed og at du forlanger at få dit abonnement lavet om til et 4 mbit uden omkostninger.

Man kan både argumentere for og imod, at TDC skulle gå med på den, men jeg tror de er så vant til problematikken, at de har et standard tilbud til dig, så du ikke smutter som sur kunde. (det har jeg selv oplevet hos Telenor)


Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Det ligger sådan at jeg har købt en netbooks sammen mobilbredbånd..

Så jeg har bundet mig til abonoman i 6 måneder...
Skrevet af mkh på 09 feb 2011 23:04

.... skal vi tale lidt om Cybercity ? hvor der opkøbes, skiftes lidt farver på hjemme siden, vi fixer et andet navn og tralala så hedder vi "Telenor" dog med andre farver, men nu da vi er ejet af TDC så yder vi lorte service

Det er til at grine af...

Ja, det er til at grine af!!!!

Vi har vis alle forstået, at du af en eller anden grund har et horn i siden på TDC, så nu behøver du ikke blive ved med at gentage det i flere tråde.

For øvrigt er det ikke nogen gene at have blot en lille smule viden, om det man udtaler sig om. Telenor er et norsk ejet selskab og bestemt ikke ejet af TDC. Hvis der nogensinde bliver tale om en sammenslutning af disse selskaber, vil det være Telenor, der køber TDC, for TDC vil næppe nogensinde få råd til at overtage Telenor.

Hvad der end siges i reklamerne, så lad være med at tro blindt på det, virkeligheden er en anden!
( Hos TDC )

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis