Norton 360 problem

Så fik jeg IGEN problemer med min Norton 360. Igen skrev den at Sonar ikke virker og at jeg ikke var beskyttet mod virus. Jeg skulle så IGEN smide Norton ud og downloade den på ny. Men efter få minutter skrev den samme besked.  Når man så ringer til Norton support siger en venlig stemme (telefonsvar) at det koster 120kr for hjælp??!  Jeg droppede det. Atter smed jeg Norton ud men valgte i stedet at hente Microsoft security essentials som er gratis. Det ser ud til at virke.

Andre der har samme problem med Norton 360?

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke ligesom at Nortons dage er talte, jeg syntes færre og færre har den indstaleret. Jeg bruger Bull Guard og der er aldrig problemer.  Jeg har købt den over nettet og får den opdateret kontinuerligt, Suport er gratis !!! Første gang er den måske lidt dyr i indkøb men så får du også to år, herefter køber jeg ny licens en gang om året for 200,00 kr. Hvilket jeg finder rimeligt.
Der findes mange andre gode sikkerhedsprogrammer. Også gratis, men husk: du får ikke mere end du betaler for. Har selv i mange år brugt Avast, men den eer efterhånden heller ikke stabil mere. Pt bruger jeg Fsecure gennem min internet udbyder TDC. Det kører fint, og man mærker ikke noget til det. men ellers røv at kigge her. der er fine rabatter, ved at købe fra dette link..http://www.spywarefri.dk/betalingsprogrammer/

 sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

Husk lige, at køre denne, hvis du vil skifte sikkerhedspakke. Gamle rester, kan sagtens konflikte med et nyt program..http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/0/9a57cc9677c3957280256fe00051ba24?OpenDocument&seg=hm&lg=da&ct=dk
hent dit nye sikkerhedsprogram, og gem det evt på skrivebordet. fjern internetforbindelsen. kør afinstallationsværktøjet. kør en CCleaner. så kan du installere dit nye sikkerhedsprogram. og igen sætte din internetforbindelse i gang..

 sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis