rødbrun sejl søges renek 520 8210 06-02-2011 01:15 hej jeg søger et rødbrun sejl til min båd er der nogle der har sådan et til at ligge tilstand undreordenhilsen rene renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd) danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig ) 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
njord 6397 7120 06-02-2011 09:15 Hej Rene. Måske du skulle skrive lidt om hvilken størrelse sejl du søger, stor sejl (gaffel naturligvis) eller fok, klyver osv.... Du kan jo nok ikke bruge sejlene fra en sjægt til ret meget... mend su jo teoretisk kan sy sejl fra en stor skonnert om... men men men er det nu realistisk..... MVH Njord MVH Njord
renek Trådstarter 520 8210 06-02-2011 13:35 hej det skal bruges til at sy en forsejl men jeg hved ikke hvor stor det skal være da det hvide sejl jeg har er for lille det er en 30f sejlbåd hvor masten står langt fremme på dækket den hed dengang bermudiansk sloop rig så der bilver en del arbejde med at omsy sejlet så det passer da jeg er ved at lave et bovspyd til denmasten er 10meter høj fra bummen og bovspydet bliver ca 1,5-2,0 meter langt det kommer and på hvordan den sejler på jeg kan ikke sige hvor stort det skal værehilsen rene ps syning af sejl er ingen problem da jeg har gjordt det før renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd) danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )