Værktøjsspørgsmål - breaker bar

Hej, det er ikke til en bil specielt, men jeg stiller spørgsmålet herinde, fordi det vist er det mest relevante forum Jeg tænkte på hvad sådan en "breaker bar" hedder på dansk og hvor man kan købe en måske?
En breaker bar er til toppe fra topnøglesæt, og ligner en meget lang topnøgle, men har ingen skraldemekanisme.
Her er der en artikel på Wikipedia om den: Breaker bar

40 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://biltema.dk/da/vaerktoj/Handvarktoj/Ringgafler-og-toppe/Ledhandtag/
Bare et eksempel alle steder der forhandler værktøj durde kunne levere sådan en dims.
Når der er lidt længde på er det noget der tager fat så køb ikke noget billigt lort og brug en god top.
René
Den ser god ud, Jens. Det er også Bahco så det er nok noget, der holder
René hvilke toppe skal jeg bruge? Jeg har set at i f.eks. Harald Nyborg sælger de normale toppe, men også sådan nogle der er sorte. Er de kraftigere? Det er sådan nogle.
Det er spørgsmålet til 64.000 pris og kvalli hører sammen men guld kan også købes for dyrt.
Bahco er skam godt men i biltema får du et mega stort værktøjssæt til (næsten)samme pris også i god kvalli
http://biltema.dk/da/vaerktoj/Handvarktoj/Ringgafler-og-toppe/Topnoglesat-stort-150-dele/
De sorte toppe er slag/kraft toppe beregnet til luftværktøj.
Til dit brug er det nok for vildt men her har de rigtigt værktøj
http://www.tool-shop.dk/group.asp?group=12
René
Det er godt nok et stort sæt René Men det er jo ikke et helt sæt jeg skal bruge, kun det tav der, og sådan et er der ikke i sættet Men hvilke toppe er af god kvalitet?
Bahco,biltema snap-on vil jeg da anbefale men der er mange flere anvendelige.
Dem jeg ikke vil se i min samling kommer fra sæt til 79.85 i mindre seriøse butikker,de er lette,tynde og lukker sig op/kværner møtrikken hvis der kommer sådan et tav på.
Vægt dem i hånden inden du køber,de skal veje godt til.
Bauhaus,Silvan & Mekonomen har også OK værktøj.
Lad os høre om dit projekt,der kunne da nemt være nogen med erfaring.
René
Ja Snap-on er god kvalitet og prisen følger med Jamen jeg har intet projekt lige p.t. desværre... eller nogensinde Det eneste jeg roder med er min scooter Jeg havde nogle problemer med at få møtrikken på baghjulet af, men fik den af til sidst. Dog tror jeg det vil være lettere at få den af i fremtiden, hvis jeg har sådan et tav
det hjælper ikke meget med sådan en stav , det bedste er en slagnøjle , men den koster jo også noget mere
næste gang du har problemet , tager du den vridstang der er i settet , og kommer et rør på så den bliver længere , det giver en bedre efekt
Bredker når du siger slagnøgle mener du så en møtrikspænder? Jeg tænkte også på sådan en, før jeg kom i tanke om breaker bar'en Den kompressor vi har er ikke den største men burde kunne bruges Her er der en.
Der er yderligere 30 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis