Plukskum ?

Er der nogle der ved hvor man kan købe plumskum som man selv skære til? LINK
Jeg skal bare bruge et lille stykke på 5x5x5 cm

Mvh

Michal

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det kan du få hvor de bygger Flightcases. Du bor ret tæt på dem du linker til.
Jeg har selv bygget flightcases i et par år. Alle små stykker bliver smidt ud.
Tak Adam.

Men det ser ikke ud til at de har så plader, og jeg vil helst ikke give omkring kr. 120,- for et stykke skum hvor jeg ender op et færdig stykke på 25x30x35mm

Mvh

Michal

Hej Mickydk.

Skal det være "ægte" plukskum?
Jeg har fået noget lignende af en vognmand, som brugte skummet til beskyttelse af deres varer.

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Hej Allan

Nej det behøver det nok ikke og være, men det må meget gerne være sort da det skal bruges i vores bil.

Mvh

Michal

Hej igen.

Jeg har desværre kun noget sort i 9X9X2 cm. Jeg kan sende det til dig, hvis du tror du kan bruge det, selvom det ikke helt opfylder dine krav til tykkelse.

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Annonce
Mange tak Allan.
Det kan godt være at jeg kan bruge det. Kan evt nok dele den på midten, og så ligge dem sammen.

Sender dig lige en mail med min adresse.

Mvh

Michal

Hvis du besøger dem, er jeg ret sikker på, at du kommer til at træde på det du skal bruge, inden du når at sige "hej" til den første medarbejder:-)
De stykker som er mindre end den mindste kasse de laver, bruger de ikke til noget. De flyder på værkstedet.
Okay, så prøver jeg og besøge dem imorgen.

Adam. Har du fået din CNC maskine hjem?
Hvis ja, hvor har du den så til og stå?

Mvh

Michal

Hej

Ja, jeg har 1/2 maskine stående. Resten er ved at blive bygget lidt om.
Hvad med din maskine?
Den er laaaaangt fra færdig.
Jeg har været indlagt flere gange, og det går ikke så godt med ryggen for tiden.

Men håber da den bliver færdig i år.

Mvh

Michal

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis