Hvornår skal du i vandet?

Åhhhh... jeg glæder mig allerede.
Det gode skiw "Ofelia" af Gyldendal, skal, igen, i "baljen" d. 16 april 2011.
Her et billede fra 2009... (Læg lige mærke til, at lastbilens farve matcher båden)

Hvornår skal du i vandet??

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vare nok rigtigt længe, for jeg har ikke haft lyst til at bade i havvand de sidste 10 år, så bortset fra at jeg skvattede i havnen i Maj måned sidste år, så
Jeg kommer i vandet hver dag, bruseren forstå's!!

Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Paphoveder...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hva fa'en, du spørger og så svares der efter bedste evne!!

Men ellers gik jeg selv her i dag, og lod foråret bruse i mine gamle årer og lurede på, hvornår jeg skulle give campingsvognen et forårs check, og evt. montere solceller på taget så vi kan være klar til at klare os selv ude i den vilde natur.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jamen Jan du spurgte hvornår DU  skal i vandet

En rullende bolig kan da bruges året rundt, eller som min brors, han sejler om sommeren og fiser rundt med camping - vognen i vinterhalvåret.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg sidder og kigger ud af vinduet.. Det regner sidelæns!! og tænker SUK det vare L Æ N G E endnu

Men ellers lader vi foråret bestemme.. godt vejr så i marts, ellers bliver det i april.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Her regner det vandret så der er mere knald på, det var dog værre i nat ! Og det er da den omvendte verden, almindeligvis aftager vinden om natten, hos mig er det omvendt ÆV !
GRAND... ja, det er jo ikke fordi man er 100% overbevist om, at det bliver sommer igen.... men det plejer det jo, så mon ikke det holder stik i år også.
Måske skulle man overveje at lade vejret bestemme søsætningen... som du gør.
Men det er nu bare så let med de der massesøsætninger... bortset fra at tiden let skrider 4-5 timer....men så går man jo bare rundt og hjælper de andre, og hygger på havnen og i klubhuset.... der er altid varm suppe.. uhmmmm

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jo.. jeg hopper også på når andre skal i vandet.. Men det er jo vejret der bestemmer om vi kan vaske, polerer og bundmale..
Og så er jeg så heldig at der bliver søsat over flere omgange..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det komme nok til at tage noget længere tid med min, hele fribordet skal slibes ned og have en ny farve hele bunden skal slibes da den godt kunne minde og et bjerglandskab. Der sidder sådan en gammeldags propel log der skal fjernes og hullet skal lukkes igen med glasfiber. Ny rorpind nye lemme ny luge og ny dørk skal der også til. Jeg har spekuleret påat monterer et par "Haj" finner ved kahyts lugen, der skulle gøre det mere sikkert at entre fordækket. Måske jeg også vil lave en kædebrønd i stævnen i det lille ubrugetige rum der er der ude.
Og så har jeg jo ingen havne plads længere, jeg vil ikke give så meget for at ligge i den havn, så skal den ud bliver det for en moring i Kegnæs bugten.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også