Alarm til privat hjem

Vi vil gerne have installeret en alarm i vores hus, men vi ønsker ikke noget med abonnement - dvs. alarmen skal ringe til vores mobiler. Vi har få krav til alarmen - den skal være trådløs med GSM (til simkort), der skal kunne monteres en ekstern alarm og gerne have en separat trådløs kodeboks så selve centralen ikke skal sidde ved døren, og så har vi hund så den skal være med PET detektors.

Vi aner intet om alarmer og ved ikke om den er nem selv at installere eller om man skal få en professionel til det og hvilken alarm man skal købe - hvad er god kvalitet.

På forhånd tak.


Tine Posselt Gamborg

Vi vil gerne have installeret en alarm i vores hus... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Tine,

Jeg købte en hos alarmpakken i foråret. Den har jeg været rigtig glad for. Den var overraskende nem at sætte op og virker som den skal.
Jeg fik den leveret med GSM kort og alle mine dørkontakter og sensorer var installeret, så jeg skulle kun sætte den op på vægen og vælge kode.

Vær opmærksom på Rum sensorer til hunde...!! De fleste sensorer tager kun dyr med en max vægt på 15 kg.

Jeg har en stor hund, så jeg valgt at sikre mine vindurer samt døre med kontakter, og sætte rum sensor i de rum min hund ikke må være i når jeg ikke er hjemme.

Det fungerer rigtig godt.


Mvh Tjeppe
Besøg os på alarmpakken.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis