Ifö toiletsæde - Hvad passer på en gammel model

Hvilket sæde passer mon til den gamle model 10-12 liters fra 70´erne.

Kan denne passe - eller hvordan finder jeg ud af det.

http://www.lavprisvvs.dk/shop/ifoe-sign-haardt-220558p.html

/Mulle

 

 

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Den model du henviser til IKKE....
Det er IFØ's nyeste model, den dy har er formodentlig den model der hedder: IFØ Cascade! Den er der solgt rigtig mange af i disse år.
På Pressalit's hjemmeside kan du finde de modeller de fremstiller der passer til din kumme. Snup dette link og vælg "produkter" gå ned under "Hvad passer"
Videre ind i billedet til højre og vælg "Find dit nye toiletsæde her"
Nu vælger du kunne fabrikant "IFØ"
Og snupper den rette kumme "Cscade 3000" ( den er så vidt jeg husker temmelig almindelig, men jeg mener iøvrigt at alle Cascademodellerne passer til samme sæder)
Så får du de modeller der passer på din kumme....
Der er to modeller med soft close: Raja og New Scandinavia....
De er forskellige at se på, men den man sidder bedst på er efter min mening klart Raja modellen.
Her kommer linket:
http://www.pressalit.dk/pressalit/da-DK/produkter/produkter.htm

Og jeg har ingen relationer til Pressalit længere, men har tidligere været ansat i firmaet :-) Så lidt kan jeg da huske....


MVH Njord :-)

MVH Njord
Hej Mulle..
Jeg har siddet som ansvarlig for modelværkstedet samt form afdelingen.. Så lidt har jeg da været involveret i komforten...
Men det er jo også en smagssag hvad man bedst kan li.... Men en rimelig bred seíddeflade og lidt længde i hullet, så er man altid godt på vej :-) De nyere IFØ modeller er alle lidt korte i hullet og med smalle siddeflader.... Ikke den bedste komfort, efter min mening....

MVH Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis