Køkkenvask fra tyskland

Jeg har set på en køkkenvask fra Franke, desværre er den billigste pris i danmark over 8500 via nettet.
I tyskland kan jeg få sendt samme vask til DK for lidt under 4500 alt. inkl.
Jeg pumpede det lokale byggemarked for en god pris .... deres indkøbspris var ca. 7300

Andre vaske som koster omkring 5000 i DK koster fra tyskland inkl. leverering ca. 2500-3000

Så det er jo en besparelse det ikke er til at overse.

Men ... er der nogen der ved om afløb i bunden af vasken er anderledes i tyskland end i DK

Det ville da være en skam hvis de i tyskland bruger en helt anden afløbs dimension (men jeg tror ikke det er et problem) - men vil det være et problem ?

Jeg har set på en køkkenvask fra Franke, desværre... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg skal til at bestille en vask til vores badeværelse. Har fundet den på en tysk internetshop
til kr 7722,50 Leveret

http://www.iceprice.com/product_info.php?refID=preissuchmaschine&info=p267496_Keuco-Elegance---Glaswaschtisch-31680.html

Her hjemme har jeg kun set den hos Complet VVS til over 12.000(i deres butik).

Det er altså noget af en forskel.


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Vil i øvrigt lige følge op på tråden og fortælle at vasken er købt og leveret til vores fulde tilfredshed.

Vasken blev købt ved kitchenking.de til den nette sum af 599€ - inkl levering. (ca. Kr 4500) - altså en hel del billigere end i DK.
Betalte med PayPal - PayPal har selv en garanti ordning mht. betaling og mangelfuld levering, så det havde jeg ikke et problem med.
Og vasken blev afsendt direkte fra producenten Franke i tyskland om tirsdagen og ankom med fragtmand efterfølgende mandag på en Europalle.

Til orientering - afløb m.v. er alm. 40mm rør og svarer altså fuldstændig til hvad der bruges herhjemme.

Eneste problem er at jeg skal tage mod til at slå hul til armatur ved de forborede huller.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis