Kopbor-sæt, hvad hedder det, hvor kan jeg evt finde det

Jeg leder efter et sæt kopbor, svarende til et sæt jeg lånte af en tømrer på et tidspunkt...
Det drejer som et sæt med ca 10 kopbor, fra 30 - 110 mm, gule, alle kopbor har 1 eller 2 tænder, og lavet som 'klik-system', hvor koppen let kan klikkes af selve boret.
Jeg mener de hedder noget med 'hole-in-one' men har ikke haft held med at finde dem hos min lokale Stark eller Carl Ras.
Er der nogen, der kan hjælpe med det eksakte produktnavn, og måske endda et bud på, hvor jeg kan købe dem?

Gode hilsener
/Lasse
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender godt den du forespørger, men kan ikke huske navnet specifikt. Men det er muligvis Starrett
http://www.carl-ras.dk/e-shop/bitsboroghulsave/hulsave/hulsavehm/hulsavhm/?rel=product

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Hej Lasse..
Er det den tybe som kunne bore med 2 kopbor.. hvis alså du har boret et hul der er for lille, så kan du bruge den kop som centerbor, og monter et større "udenpå"..?? // Jan
måske den her ??
http://www.relektagruppen.no/Default.aspx?ID=78&ProductID=PROD668
Bosch har deres Quick-change adapter til deres kopbor. Det virker skide godt
Annonce
Den der linkes til sidst, er det til at bruge i træ..?jeg har tit tænkt på at de virkelig kan komme af med spånerne.... Det syntes jeg ofte er et problem med hulsave

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Skrevet af M. Andresen på 04 feb 2011 09:20
Den der linkes til sidst, er det til at bruge i træ..?jeg har tit tænkt på at de virkelig kan komme af med spånerne.... Det syntes jeg ofte er et problem med hulsave

Ja det kan de. Men det bliver ikke så pænt som en med fine tænder.

Jacob
oki det var lidt det jeg fiskede efter

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis